niedziela, 12 lipca 2015

Słodkie co nieco

Witajcie, ostatnio pokazywałam Wam słodką babeczkę a dziś ...
No właśnie dziś zapraszam na scrapowe słodycze. Przygotowałam dla Was małe co nieco. ;)
Dawno nie było u mnie żadnej zabawy. Postanowiłam to nadrobić i w ten sposób podziękować za to, że do mnie zaglądacie i choć ostatnio mało mnie tu było, ciągle komentujecie i dodajecie mi skrzydeł. Dziękuję, to naprawdę wiele dla mnie znaczy :*

A więc, nie przedłużam i zapraszam Wszystkich do zabawy.

Zasady są bardzo proste:
udostępnijcie na swoich blogach poniższe zdjęcie wraz z linkiem do mojego bloga i dodajcie się do Inlinkz na dole posta. 

Będzie mi miło jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny.

Oto co dla Was przygotowałam:


I parę zbliżeń tego co znajdzie się w paczuszce:
- stempelek z lalką "Mindy" Julie Nutting,
- czarny tusz splash 13@arts,
- kilka ramek z papierowej masy,


- ciut kwiatów Primy i Wild Orchid Crafts,
- kilka metrów koronki i wstążki wintage,
- 10 chorągiewek Primy.


Candy potrwa od 12 lipca do 11 sierpnia, ogłoszenie wyników po 16 sierpnia.

Zapraszam do wspólnej zabawy i życzę powodzenia :)


62 komentarze:

  1. Podobno pierwszy nigdy nie wygrywa, ale ktoś zacząć musi ;) Zatem rozpoczynam kolejkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję i zapraszam na moje paryskie cukierki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne słodkości, a lala jest urocza! Z przyjemnością zapisuję się na Candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział:)
    Banerek na moim blogu - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkości;) Dopisana do kolejki zapraszam Cię na moje urodzinowe candy:
    http://feerycznakraina.blogspot.com/2015/06/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki dla nas przygotowałaś! Marzę o primowej laleczce, więc bardzo bardzo...
    eh... warto marzyć :))
    info na pasku bocznym :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się z przyjemnością :) Zapraszam na candy do mnie http://cosiaki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Huraaa ! jestem 13. uwielbiam :)
    Nie liczę na wygraną, ale 13 to jest coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda rozdajesz - ślicznie tu u ciebie - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog, pełen inspiracji...lubię do Ciebie zaglądać i chętnie wezmę udział w Twoim candy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Becia

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękne prace, na pewo będę zaglądać, z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 17. Oh mój numer z technikum. To jakieś fatum :D Chętnie wzięłam udział, nie da się przejść koło tego obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj chętnie zawalczę o ta lalunię

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Wiolu, ze kolorowanie sprawia mi przyjemnosc dlatego z wielka radoscia stane w kolejce po ten sliczny stempelek i inne slodkosci.Pozdrawiam cieplo!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Staję w kolejce - może mi się poszczęści:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach Wiolu śliczności przygotowałaś, zapisuję się z miłą chęcią, ale z jeszcze większą lubię tu u Ciebie bywać:) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiolu z największą radością zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez z radością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale apetyczne słodkości ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie same słodkości, więc chętnie biorę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja też chętnie stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe słodkości, zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodkości, zjadła bym takie może upoluję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe słodycze mam na nie apetyt!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne dodatki.A te ramki mnie hipnotyzują!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za wspaniałości! W tej paczuszce jest jedno z moich marzeń- może się uda? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten rodzaj słodyczy uwielbiam nad wszystkie słodkości!Przepadam z nimi na godziny w swoim kąciku...To moja energia...Może los się uśmiechnie do mnie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prezenty trudno się nie skusić wiec i ja zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, jeszcze mnie tu nie ma, zagapiłam się ;) Ogłoszenie wyników zaraz po moich urodzinach - to znak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie pyszności, chętnie stanę w kolejce a nóż mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z miłą chęcią dołączam do zabawy :-) I do obserwatorów też :-) Słodkości takie, że aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się do zabawy, banerek -> http://postcrossinganiszon.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :). Obrazek ląduje za sekundę na blogu http://karlin91.blogspot.com :). Oczywiście zostaję obserwatorem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielka chęcią dołączam do kolejczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się na te różności i kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się dodać do obserwatorów ...

      Usuń
    2. Dodanie się do obserwatorów nie jest konieczne. No chyba, że chcesz zostać u mnie na dłużej. Będzie mi bardzo miło. :D
      (może masz zainstalowanego adblockera?)

      Usuń
  37. Bardzo wszystkim dziękuję za tak liczny udział w mojej zabawie. :)
    Dziękuję też za ciepłe słowa. Jest mi bardzo miło, że niektórzy zostają też na dłużej w moich skromnych progach. :*
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dawno mnie nie było w blogowym świecie i dawno nie uczestniczyłam w żadnym candy, brakowało mi tego więc powracam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję w kolejce po te cudeńka. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozwoliłam sobie i ja stanąć w tej kolejce. przejrzałam trochę Twój blog i teraz wzdycham, oj żebym i ja potrafiła tak pięknie tworzyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudne przydasie zapisuję sie z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne cukieraski :) Pozdrowienia dla mojej imienniczki a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. och uwielbiam stempelki a te Julie Nutting przede wszystkim. ustawiam sie z wielka ochota

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemności zapisuję się na Candy i zapraszam na mojego raczkującego bloga www.szydelkowamagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego zgłaszam swój udział w Twoim candy.
    Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  48. Z radością przystępuje do zabawy!
    Zapraszam wkrótce me candy na 2 latka w BlogoSferze.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  49. Z radością przystępuje do zabawy!
    Zapraszam wkrótce me candy na 2 latka w BlogoSferze.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  50. zapraszam do siebie ;) POLA www.scrapingbypola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeśli nie jest za późno, to z przyjemnością staję po te wspaniałości, trudno bowiem przejść obojętnie obok. Pozdrawiam: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Hmmmm..... cóż to? Mój komentarz wcięło??? Zdaje się , że pisałam go w chwili, gdy mój laptop złapał "zawiechę" :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...