piątek, 27 maja 2016

Mediowy notes dla nastolatki

Witajcie :)

Dziś kolejny notes, ale tym razem mocno mediowy. Mocno oczywiście jak na mnie. ;)
Notes miał być dla nastolatki więc wyżyłam się na nim i pobrudziłam jak dziecko. Frajda niesamowita! :D A oto efekt:


Zwyczajny brulion z twardymi okładkami okleiłam taśmą washi i papierem Cozy&Warm. Naniosłam pastą strukturalną wzór przy pomocy maski. Przykleiłam kilka pasków papieru z kolekcji A Hint of Pepper. Zrobiłam kolorowe tło przy pomocy mgiełek. Ułożyłam kompozycję z grafiki Janet, serwetki Primy i kwiatów ze sklepu Rapakivi, które na początku były białe. Przykleiłam koraliki i mikrokulki, i znów wszystko spryskałam mgiełkami. Na koniec całość oprószyłam biała farbą akrylową oraz dodałam kilka kryształków.

 
 

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za wspaniałe komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy i klejenia. :*

Notes zgłaszam na wyzwanie w Digital PARER by Janet "Wszystkie dzieci nasze są" 

http://madebyjanet.blogspot.com/search/label/Wyzwania

16 komentarzy:

  1. Oj, chciałabym być nastolatką i dostać taki cudny notes! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiola cudowna i niepowtarzalna praca :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny ten notesik! Przepiękna, mediowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieje się na tym notesie i to jak pięknie się dzieje! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. poszalałaś zdecydowanie :D ale wyszło super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowny, pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow!!!! No ja bym takie cudo chciała do ręki wziąć :)) Oczu oderwać nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło cudnie , jak dla mnie to poszalałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolka!!!! Przeszłaś samą Siebie!! Rewelacyjny notes!!!!!! Chylę czoła przed mediowym talentem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta nastolatka to prawdziwa szczęściara, piękny notes!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Bardzo lubię tę grafikę, ale rzadko ją widuję w taaaakim otoczeniu :D I też świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...