sobota, 29 kwietnia 2017

Kartka komunijna

Witajcie,

niedługo rozpocznie się czas I Komunii Świętych. Dlatego pozostaję w tej tematyce i przygotowałam dla Was komunijną inspirację.


Na gotowa biała bazę przykleiłam warstwy z papieru Hot&cold, podklejone kosteczkami dystansowymi. Na środku umieściłam serwetkę, tekturkę IHS, wokół której dodałam kwiaty i listki klonu, które świetnie uzupełniają kompozycję i imitują liście winorośli.


Kartka jest bardzo warstwowa i przestrzenna dzięki dystansom a papier z zimowej kolekcji jest bardzo elegancki i z pewnością sprawdzi się nie tylko w bożonarodzeniowych pracach. :)



Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i zostawianie ciepłych słów pod pracami. :*
Życzę wszystkim udanego długiego weekendu. :)

wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1403&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1184&controller=product&id_lang=7

17 komentarzy:

  1. Nie tworzę kartek, ale jestem ich miłośniczką! Twoja karteczka jest przepiękna i perfekcyjna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna,delikatna kartka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna,delikatna kartka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i elegancka ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka kompozycja :-D Tekturka wspaniale przybrana kwiatkami :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna , elegancka pamiątka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza i elegancka karteczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. Prosta, delikatna i elegancka zarazem. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...