środa, 15 listopada 2017

Prawie C&S

Witajcie!

Dziś mały przerywnik od świątecznych inspiracji i bogato zdobionych prac. Chcę Wam pokazać prosty komplecik, zrobiony z okazji ślubu. Komplet nawiązywał do eleganckich zaproszeń, które narzeczeni wręczali zapraszając.



Kartkę zdobi jedynie ramka z masy, w której znajdują się inicjały Młodej Pary oraz dwie różyczki.



Do kartki zrobiłam też pudełko z okienkiem, ozdobionym ramką z wykrojnika Marianne Design.


 

Bardzo rzadko robię takie proste prace, więc było to dla mnie wielkie wyzwanie. Na szczęście komplet bardzo się podobał. :) 

A Wy z czym się teraz zmierzycie? 
Ja wracam do kartek świątecznych i kolorowania. 

Bardzo się cieszę, że moja ostatnia kartka świąteczna spodobała Wam się. Dziękuję za przemiłe komentarze. :*
Pozdrawiam Was cieplutko.

16 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki komplecik!! Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komplecik!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik! Pięknie, delikatnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pełna elegancji :) Co to za trzcionka- te inicjały?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ups, czcionka błędnie napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, a jak pięknie! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię że się spodobał - mi też się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity- bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna, subtelna, delikatna kartka.Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękna w swej prostocie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...