poniedziałek, 15 lipca 2019

Dla kibica

Witajcie!

Dziś dla odmiany po kwiatowych inspiracjach - męska kartka. Zrobiłam ja w formie składaczka z papierów Galeria Papieru. Kartka miała być dla kibica klubu Wisła Kraków, wiec nie mogło zabraknąć elementów nawiązujących do piłki  i boiska





Poszczególne warstwy naklejałam na dystansach, dodałam też napis i trochę pochlapałam ją tuszami. Dzięki temu, choć na kartce brak elementów 3D nie jest on taka płaska.

Bardzo dziękuję wszystkim za zaglądanie i komentowanie.
Pozdrawiam cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka !!! Dla fana konkretnej drużyny idealna, pełna symboli:-)
    Ale sama kompozycja z piłkami jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so fabulous!! I love the design and the details!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takiej karteczki ucieszy się każdy mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i pomysłowa karteczka dla kibica! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła, jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, idealna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...