wtorek, 27 lipca 2021

Kartka na urodziny/Birthday card

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę urodzinową, którą zrobiłam z wykorzystaniem wykrojników Rosy Owl.  Kompozycje z kwiatów przykleiłam na folkowa serwetkę. Aby trochę ją wydłużyć umieściłam w niej też paski, wycięte za pomocą banerkowego wykrojnika. Całość dopełniłam napisem Spełnienia marzeń, który przykleiłam na pasku z foli. Dzięki czemu nie musiałam używać dystansów a sam napis nie jest przyklejony "na płasko". 

Hello!

Today I would like to show you a birthday card that I made using Rosa Owl dies. I stuck flower arrangements on a folk napkin. To make it a little longer, I also placed strips in it, cut with a banner die. I completed the whole thing with the words Fulfilling Dreams, which I glued on the foil strip. So I did not have to use spacers and the inscription itself is not glued "flat".




Użyłam:
I used:
 

Miłego dnia! 
 Have a nice day!
 


Mój blejtram zgłaszam na wyzwanie w I Am Roses


użyłam/I used:
25 White Lily Paper Flowers

50 Mixed JUST Baby Blue and White Cherry Blossoms 
25 SNOW White Peony Paper Flower  



2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...