wtorek, 15 lutego 2022

Miłość dodaje skrzydeł

Witajcie!

Pozostaję w tematyce miłosnej.  Ostatnio była kartka walentynkowa a dziś kartka z okazji ślubu. Cała kompozycja jest oparta na tekście "Miłość dodaje skrzydeł". Są więc na niej serce i wplecione w kwiatową kompozycję skrzydła. Chciałam by kartka była delikatna i ubrałam ją w piękne odcienie różu z papierów "Różane wino" i "Płatki na wietrze" od Paper Heaven.

Kwiaty dopasowałam do kolekcji i utrzymałam w lekkiej kolorystyce. Zrobiłam je z foamiranu. Płatki wycięłam wykrojnikami Rosy Owl. Biały kolor foamiranu zabawiłam delikatnie gelatosami i uformowałam na ciepło.

Kompozycję podbiłam trochę mocniejszymi kolorami wstążek od Old Fashion Ribbons.



Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze. Milo mi się robi na sercu gdy je czytam :*

Moja skrzydlata kartka leci na wyzwanie "Na skrzydłach miłości" w Zielonych Kotach.


Pozdrawiam cieplutko.




6 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, a na te kwiaty wprost nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Wszystkich którzy potrafią zrobić taką warstwowa kartkę na której wszystko widac. Kwiaty mnie zauroczyła, jak i cała kwiatowa kompozycja. Brawo TY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów jestem pod ogromnym wrażeniem :) Karteczka jest cudowna! Delikatna kolorystyka przepiękna :) A kwiaty niezmiennie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie kolorystyka. Cudne kwiatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka!! Cudnie ukwiecona!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...