poniedziałek, 4 lipca 2022

Ślubna kartka

Witajcie.

Ostatnio w moich inspiracjach dominują prace ślubne. Lato sprzyja takim uroczystościom, więc z przyjemnością na mim biurku goszczą właśnie takie klimaty. 

Kartka, którą dziś chciałabym Wam pokazać, była właśnie na taki bardzo gorący ślub i wesele, i to nie tylko z racji temperatur na zewnątrz, ale także dzięki wspaniałej atmosferze. Chciałam by kartka była romantyczna i delikatna. Myślę, że dzięki papierom Paper Heaven udało mi się uzyskać taki właśnie klimat. Dodałam do nich własnoręcznie zrobione kwiaty z foamiranu. Wśród nich w centralnej cześć kartki umieściłam różę, a całą kompozycję, tym razem, ułożyłam po skosie. Dało to ciekawy efekt, prawda? 

A u Was jakie prace teraz dominują na biurku?










Pozdrawiam Was cieplutko (W zasadzie powinnam dla ochłody, przy takich temperaturach, pozdrowić Was chłodno, żeby zrobiło się nieco przyjemniej, prawda? hihihi ). Dziękuję za każdą wizytę i każde słowo w komentarzach. :* 




13 komentarzy:

  1. Przepiękna i pomysłowa kartka. Zachwycające kwiatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, romantyczna karteczka :) Kwiatowa kompozycja zachwyca :) Na mnie też czeka tematyka ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Co za kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetna kartka , choć przyznam że podobają mi się takie ręcznie robione kartki to ja niestety takich nie potrafię zrobić i generalnie kupuję gotowe, a jest w czym wybrać !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Co za kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA karteczka!! Wspaniała kompozycja!! U mnie również ślubne karteczki na warsztacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju ta różyczka jest kosmiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, podziwiam umiejętność budowania kompozycji, szczególnie z tak dużymi kwiatkami. Kwiatki też cudne. Pozdrawiam serdecznie Wiolu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, romantyczna, świetnie ukwiecona karteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! pięknie skomponowana i te kwiaty...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...