sobota, 28 czerwca 2014

Wakacyjne kartkowanie

Wczorajsze warsztaty on line z Enczą zaowocowały takimi oto karteczkami:


Pierwszą zrobiłam z różnych papierów m.in. Witnter time Studio 75 oraz "Title-it" Primy, a także innych które pozostały mi z zestawów zakupionych na poprzednie warsztaty.


Skrzydła wycięłam nożyczkami, pomalowałam gesso zabarwionym mgiełką w kolorze turkus, a następnie oprószyłam brokatem.


Drugą wykonałam z papierów Galerii Papieru-Lekcja miłości, dodałam grafikę z żaglowcem i parę etykiet oraz spinacz dekoracyjny z zestawu Seashore.


 Na falach przykleiłam trochę mikrokulek Marthy Stewart.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanych, słonecznych wakacji. :D

31 komentarzy:

  1. Piękne są obie, jednak statek mnie bardziej urzekł :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace są świetne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne obie! skrzydła przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki naprawdę świetne i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace fantastyczne, bardzo mi się podobają:)Super:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace :) Ale bym popłynęła tym żaglowcem... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie druga mnie zauroczyła wspaniałym ,morskim klimatem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe Wiolu :) Pozdrawiam CIę serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie cudne! Świetne kolory. Żaglowiec super, idealnie tu pasuje. Skrzydła pięknie pomalowałaś i ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, ta ze statkiem ma klimat idealnie nadmorsko - wakacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwie cudowne :D ale za klimat wakacyjny wygrywa jednak statek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są fantastyczne :) Aż poczułam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapachniało wakacjami, przecudowne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much for picking my card as one your winners from the teddies challenge, it is such an honour.
    Thank you for all your hard work in making the challenge so successful, it's a shame that the challenge is ending but I can totally understand your reasons and wish you all the best.
    Sue xx obat penghilang tatto

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale obie! Podziwiam skrzydla wyciete wlasnorecznie:-) Zaglowiec wyglada cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odlotowe i mega wakacyjne. Brawo, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne wakacyjne klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne karteczki! Ta druga bardziej przypadła mi do gustu :) Śliczny obrazek statku...
    Podziwiam Cię za tą dokładność, z jaką robisz swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kartki, a z żaglowcem genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Morskie klimaty fantastycznie uchwycone :)
    Świetna, tematyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są rewelacyjne! Sama nie wiem, która mi się bardziej podoba...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne obie, podziwiam te wycinane ręcznie skrzydełka, normalnie jak z wykrojnika Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace, fajna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie no po prostu genialnie Ci to wyszło !!! Są fenomenalne!! jestem pod ogromnym wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne obie! Bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne karteczki- bardzo do mnie przemawia morska wersja- już mi się chyba po prostu morza chce ;-D J a niestety nie mogłam,uczestniczyć w warsztatach... mimo, ze bardzo chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygrania konkursu w Scrap Butiku !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...