poniedziałek, 23 października 2023

Jesienne podziękowania

Witajcie Kochani!

Na pewno robiliście dla kogoś podziękowania w formie kartki a może boxa. Może też było to zupełnie coś innego? Jestem ciekawa jakie to były prace. 

Ja przygotowałam kartkę, w której wpiszę podziękowania. Jesień jest dla mnie tak malowniczą porą roku, w której feeria barw po prostu mnie zachwyca. Dlatego też wykorzystałam mnóstwo jesiennych kolorów w papierach Paper Heaven i skleiłam moją jesienną inspirację. 

Zastanawiacie się jakie to papiery? Otóż są to "Na jagody", których bloczek, jeszcze jest na wirtualnych płkach sklepu, ale śpieszcie się bo tych pięknych papierów nie jest zbyt wiele. Inną kolekcją, którą użyłam jest "Dzikie z natury". Na karce znajdują się też zimowe papiery z  kolekcji "Białe jak śnieg", a dokładnie druga strona pasków z grafikami. Kolekcje Paper Heaven są tak uniwersalne, że jak widzicie możecie zastosować je do przeróżnych tematów.

Moja kartka jest pełna ciepłych kolorów, bo takie ciepłe słowa znajdą się też w środku mojej kartki. 

Jesień kojarzy mi się nieodzownie z dyniami. Uwielbiam ... Nie mogło więc ich zabraknąć w mojej kompozycji. Do tego kilka listków, kwiatów, chlapań i kartka gotowa.

Dynie wykonałam wg kursu Emilki. Pomalowałam je promarkerami, by miały jesienne kolory i pasowały do całej kompozycji.

 
Mam nadzieję, że kartka w takiej jesiennym, ciut leśnym, klimacie przypadnie obdarowanym do gustu. ;) 
 



Do sklejenia tła na kartce wykorzystałam "odpadki" z papierów. Zrobiłam z nich a'la deski. Z małych fragmentów wycinam listki. Z pewnością Wy też tak robicie, prawda? 

Jest to mój ostatni post jako projektantka Paper Heaven. Anielskie papiery skradły moje serce i na zawsze zostaną mi bliskie. Bardzo dziękuję Wam za oglądanie moich inspiracji, komentowanie ich i polubienia. Dziękuję Właścicielom marki PH za zaufanie, ogrom ciepła i oczywiście piękne papiery (Sasi, dziękuję Ci za Twoje niezwykłe, papierowe projekty. Będę tęsknić szczególnie za tymi drobnymi elementami), którymi obdarowywali mnie w ramach paczek DT. Gosi, stojącej na straży jakości, za cierpliwość i motywację. A całemu DT za niezwykłą, przyjazną atmosferę. Cieszę się, że mogłam Was poznać i inspirować wśród tak utalentowanego grona. Będzie mi Was brakować. :* Z papierami Paper Heaven nie rozstaję się. Nie sposób bowiem się z nimi rozstać. Pozostają na moim biurku, i gdy tylko pozwoli na to czas, będę zasypywać Was moimi pomysłami z ich udziałem. 

Życzę Wam na ten tydzień pięknej, jesiennej pogody i mnóstwa pomysłów na kreatywne spędzanie czasu. Trzymajcie się cieplutko:) 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w I Am Roses

 

2 komentarze:

  1. Cudowna jesienna karteczka :) Zauroczyły mnie te dynieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jesienna kartka taka ciepła Kolory faktycznie rewelacji. Fajny pomysł z tymi ścinkami i fajnie Ci to wyszło. Lubię ten format DL, mogę powiedzieć że mnie zainspirowałaś. A papierów póki co nie kupuję aż zużyję to co mam, tym bardziej że kartki nie są moją domeną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...