sobota, 8 listopada 2014

Świątecznych kartek cd.

Choć pogoda z oknem jest jak na listopad piękna i wcale nie przypomina o zbliżających się śnieżnych dniach, to ja ciągle pozostaję w chłodnych klimatach i kleję kartki świąteczne. Może się wyrobię ze wszystkimi do Bożego Narodzenia. ;)
Dziś karteczka z ozdobą ażurową z Eko-Deco, którą zamieniłam w bombkę, zawieszoną na kompozycji z gałązek i poinsecji. Całość oprószyłam trochę farbą akrylową i brokatem, a wcześniej pochlapałam Glimmer Mist'em Pearl. Skrzy się więc i mieni jak śnieg w mroźny dzień. Papiery to tym razem Ciepła zima-Białe i puchate oraz Pastorałki dla Oli-Wszędzie biało z Lemoncraft.









Pozdrawiam Was ciepło i życzę twórczego długiego weekendu. :)

Materiały z Eko-Deco:
https://eko-deco.pl/pl/p/Okragla-ozdoba-azurowa-SK118/987









Przy robieniu kartki użyłam Glimmer Mist'a Pearl i farby akrylowej. Zgłaszam ją na wyzwanie mediowe w Craft Barze

http://blog.craftbar.com.pl/2014/10/wyzwanie-12.html

Poinsecje zrobiłam przy pomocy wykrojnika Magnolia Poinsettia, który możecie znaleźć w sklepie Na Strychu. Kartkę zgłaszam również na wyzwanie bożonarodzeniowe w Na Strychu:

http://blog.na-strychu.pl/2014/11/wyzwanie-bozonarodzeniowe/

32 komentarze:

  1. Ooo, super! Widzę że i Ciebie wzięło na chłodne, oszronione kartki :) I kryształki primy. mmmm ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna i klimatyczna :) świetnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zimowa kompozycja! Dzięki za wspólną zabawę z Lemoncraft Fan Friday w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Cudne, delikatne, zimowe kolory. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka :)bardzo gustowna wszystko idealnie do siebie pasuje:) podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna, cudnie mroźna inspiracja!!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W moich ulubionych kolorkach :) Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo powiewa zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna i elegancka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zrobiłam jeszcze ani jednej świątecznej kartki! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! Cudna, mroźna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta i elegancka, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna karteczka w moich ulubionych kolorkach!
    Z jednej strony prosta z drugiej jednak taka pełna...
    Prezentuje się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatna i ze smakiem, że już nie wspomnę o tym, iż ten mroźny klimat w pełni do mnie przemawia. :) Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna kartka, bardzo bogata kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam z tekturowymi bombkami kartki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, zimowa karteczka, a kamyczek w środku bombki to rewelacyjny pomysł:) Całość jest na prawdę oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...