wtorek, 11 listopada 2014

Z wiankiem

Lubię prace z wiankami. Zaraziłam się od Klaudii, która robi je po prostu piękne. :) Postanowiłam skorzystać z Jej kursu i robić wianuszek ale nie sam sobie tylko na kartce. Powstała tako oto praca ...


... czyli prosta kartka, którą jedyną ozdoba jest wianek.  Wykorzystałam papier Pastorałki dla Oli-Wszędzie biało z Lemoncraft, który delikatnie postarzyłam na krawędziach.




Pod wiankiem przykleiłam napis wycięty wykrojnikiem Rosy Owl i gotowe. ;)

Dziękuję Wam za wizyty i wszystkie komentarze tu i na FB. :*
Pozdrawiam serdecznie.

25 komentarzy:

  1. Piekna Wiolu :) wianuszek idealny :) dziękuję za przypomnienie o wianuszkach właśnie; ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja też bardzo lubię kartki z wiankami, a i tę gałązkę uwielbiam! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i te kolory sprawiają , że taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna karteczka a wianek dodaje uroku kartce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wiankowa! Muszę i ja spróbować, bo Twój wianek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie wygląda ten delikatny wianek, piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Przepiękny ten wieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!!! Przepiękny wianuszek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wianuszek i te pomponiki dodają dodatkowego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu, prześliczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, bardzo delikatna i nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Jeszcze nie próbowałam zrobić wianuszka, ale Twój baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianuszek i cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wianuszki na kartkach, a Twój jest przepiękny - świąteczny,klimatyczny w cudnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny wianuszek i wcale nie takie proste ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ta kartka, wianuszek wyszedł Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyszła, piękny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka jest urocza !!!
    Zachwyciła mnie a to bardzo !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wianek przepiękny! może i ja taki pomysł wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wianek Wioluś :-) ja właśnie skończyłam liftować wianek Klaudii i posłałam go na wyzwanie liftowe do Rapakivi :-)))) . Na kartce też wygląda superaśnie. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka jest genialna, tak mroźna! Ogromnie mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten wianek, brawo! Też miałam spróbować zrobić kartkę z wiankiem, ale pewnie pomysł przejdzie na następny sezon, bo niestety doba ma tylko 24h ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...