czwartek, 4 lutego 2016

Kolorowe tagi

Ostatnio pokazywałam Wam zaległy album z Warsztatów Cynki, który zrobiłam podczas warsztatów Art in Town w Warszawie ale nie były to jedyne zabawy papierem. Uczestniczyłam jeszcze w "make&take", które prowadziła Joanna Jankowska. Pod jej okiem robiłyśmy kolorowe i bardzo optymistyczne tagi. Moje wyszły tak:




Powoli nadrabiam zaległości :D

Dziękuję za ciepłe słowa, nie wiecie nawet ile one dla mnie znaczą. Potrafią naprawdę dodać skrzydeł i potrzymać na duchu. :*
pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły Wiolu :) Dzięki a wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ty masz pomysły w tej głowie :) bardzo fajne tagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe i takie delikatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, takie kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, takie wiosenno-letnie, bardzo optymistyczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te tagi, takie delikatne :) Pierwszy wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne! Z pięknym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowe, wyczuwam w nich wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...