wtorek, 8 lipca 2014

Laleczkowanie na ekranie

Poniedziałkowy wieczór spędziłam przed ekranem monitora, wpatrzona i skupiona. Śledziłam i chłonęłam jak zdolne paluszki GosiS tworzą ślicznego taga z lalą. Przypomniałam sobie jak fajnie być małą dziewczynką i ubierać papierowe lale. Pamiętacie takie ?
Warsztaty on line Scrap Butiku były świetną okazją, by wrócić wspomnieniami do tych beztroskich dziecięcych lat i stworzyć coś dla mojej córeczki.


Moje tagi powstały z materiałów ze sklepu Scrap Butik, są to większości "pozostałości" po zestawach zakupionych w sklepie.


Pierwszy tag ozdobiłam oczywiście stempelkiem Primy Julie Nutting-Betty. Odbiłam go na zwykłym cansonie, pokolorowałam skórę promarkerami. Sukieneczkę, buciki, włosy i kokardę zrobiłam zgodnie ze wskazówkami GosiS. Dodatkowo, delikatnie musnęłam je markerami, by dodać cień.


Do kompozycji na tagu dodałam serwetkę wyciętą z białego papieru, potuszowaną ostemplowaną stemplem Primy, przykleiłam małe tagi, kilka kwiatów. Białe kwiatki to "Hello pastel" Primy, które zabarwiłam różowym tuszem, by  pasowały kolorystycznie. Dołożyłam naklejki z napisami z arkusza 7 Dots Studio, kilka perełek ćwieki i vintagowe wstążki.


Kwiatuszki musnęłam brokatem.

 

Drugi tag jest nieco mniejszy. Lalka na tym ma pomalowaną promarkerami skórę, włosy, kokardę i buciki. Sukienkę zrobiłam już tylko z jednej warstwy papieru.


Tu również jest serwetka, wykonana podobnie jak wcześniej. Dodałam tag, kilka kwiatów, naklejek, perełek i ćwików.


Z paska Just Note wycięłam literki i ułożyłam je w imię mojej córeczki. Wszystko delikatnie potuszowałam.
Tagi przy krawędziach przejechałam przed sklejeniem i tuszowaniem radełkiem.

Mam nadzieję, że Wam się spodobają, tak jak spodobały się Julci. :)
A ja zaraziłam się lalkowaniem i możecie być pewni, że to nie są ostatnie laleczki na tym blogu. Są zabawne, wesołe i świetnie się je ozdabia. ;)
Gosiu, dziękuję za świetne warsztaty i moc wskazówek.

Bardzo dziękuję za Wasze wizyty, pozostawione słowa i cieszę się, że niektórzy z Was pozostają w moich skromnych progach dłużej. :)
Pozdrawiam Was wakacyjnie i słonecznie. :)

P.S. Laleczki na tagach zgłaszam na konkurs Scrap Butik TV z Gosią S.

38 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Gosią, przepiękne! Jestem nimi zachwycona!!
    Muszę sobie koniecznie kupić jedną z lasek, hmm, a może nawet dwie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja też je lubię i sądzę, że od nadmiaru fajnych rzeczy głowa nie boli. ;)

      Usuń
  2. Świetne są!!!! Też chciałam pooglądać ale niestety u mnie nie chciało się odpalić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły te lale,wspaniałe kolorowanie i całość taka ciekawa...bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrazeniem, wspaniale to zrobilas, FENOMENALNA PRACA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne !!!
    Świetnie wyglądają.
    Powodzenia w konkursie !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te Laleczki- Ty wiesz ;-D bardzo podobają mi się obydwa tagi ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądają przepięknie, co za precyzja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana i lale/seczkami i całością!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam te "zajęcia" i powiem Ci Wiolu, że super te tagi zrobiłaś! są rewelacyjne!
    bardzo, ale to bardzo, mi się podobają :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne laleczki, precyzja w każdym calu, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie oglądałąm :( Jak takie cuda zrobić... Piękne Wioluś i wspaniałe kompozycje na tagach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Warsztaty online wykorzystalas w 100% powstały cudne tagi z lalami:-) Połączenie kolorowania i techniki paper piecing dało świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cuda...piękne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne laski! eeeee, znaczy się tagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze są Twoje tagi :) Widać precyzyjną robotę, ale też odnoszę wrażenie, że z ogromną przyjemnością ja wykonywałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne :) A laleczki cudne , zazdraszczam umiejętności kolorowania stempli .

    OdpowiedzUsuń
  17. oczarowały mnie te lale :D świetne są te warstwowe sukieneczki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne są:) naprawdę ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogę oderwać wzroku, wspaniałe tagi! zastanawiałam się właśnie nad zakupem Betty i widzę, że byłby to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  20. S a fantastyczne, wspaniale dopracowałaś wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te Twoje lale, rewelacyjne tagi ....dużo się jeszcze muszę nauczyc ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No lale jak się patrzy! I tyle tu ciekawych detali, piękne bukieciki z kwiatków, po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne! A sukienki mają przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fenomenalnie Ci te laleczki wyszły! podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie cudowne te lale:)
    nie tylko lale całość jest taka dopieszczona:)
    cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tagi są prześliczne, jestem nimi zachwycona, pełna podziwu dla twoich zdolnych rączek, zwłaszcza te maźnięcia promarkerami podobają mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać masę włożonej pracy i efekt jest przepiękny! Podziwiam oba tagi!

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Wspaniale! Pełna perfekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiolu, z podziwem oglądam Twoje prace, odkąd odwiedzam Twojego bloga wciąż widzę jak niesamowicie się rozwijasz. Szczerze podziwiam talent i piękne prace. Laleczki są przecudne, tak delikatne i niezmiernie urokliwe.
    Tworzysz cuda.
    Pozdrawiam wakacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...