wtorek, 20 czerwca 2017

Podziękowania na koniec roku szkolnego

Witajcie!
Rok szkolny powoli dobiega końca. Niesamowite jak te kilka miesięcy szybko upłynęły!
Dzisiejsze inspiracje to nic innego jak podziękowania dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego. 

Przygotowałam kartki ale nieco inaczej. Ich front można odczepić i wtedy posłuży jako magnes czy ozdoba na lodówkę. 


Pierwsza kartka powstała z papierów A Hint of Pepper oraz Lacy Sunset. Dodałam serwetkę, cytat, przy którym umieściłam skrzydła, nawiązując do jego treści. Przykleiłam kilka kwiatów. Dodałam klamerkę, sznurek, kryształki a całość ochlapałam białym i czarnym tuszem.


Druga to połączenie papierów A Hint of Pepper oraz Cozy&Warm. Ułożyłam bardzo podobną kompozycję jak w pierwszej kartce, zmieniając jedynie kolorystykę a zamiast skrzydeł w kompozycji umieściłam pióra.


Trzecia kartka powstała w identycznym układzie. Wykorzystałam w niej papiery z kolekcji Be Optimistic i Hot&Cold.  





Front każdej z kartek jest przyczepiony do bazy za pomocą maty magnetycznej, ukrytej pod papierami. Dzięki temu można odczepić je i umieścić jako ozdoba lodówki.


Można też zmienić układ na kartce. W ten sposób będzie trochę inaczej wyglądać i nigdy mam się ona nie znudzi. :D


Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie, pozostawianie miłych słów pod postami. Bardzo się cieszę, że mój portfel spodobał się Wam. Pozdrawiam wszystkich cieplutko. :)


10 komentarzy:

  1. Jakie śliczne i pomysłowe :) Idealnie je skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki są śliczne! A pomysł z magnesem rewelacyjny :) Wspaniałe podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są i miałaś super pomysł z magnesami :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki !
    Obdarowane osoby na pewno będą zachwycone! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Magnesy są super. Całe kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki. Wszystkie bardzo podobają mi się ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...