środa, 28 czerwca 2017

cd podziękowań na koniec roku szkolnego

Witam!

Ostatnio pokazywałam Wam delikatne i kwiatowe podziękowania z magnesami, dziś ch pokazać podziękowania w kształcie tornistrów. Są podobne do tego, który robiłam parę lat temu.

Papiery, które wykorzystałam do zrobienia plecaków pochodzą z nowej kolekcji "Nauka na całe życie" z Galerii Papieru. 
Pierwszy plecak to kartka składaczek z podziękowaniami.


 



W kartce umieściłam sentencję i życzenia na czarnym tle, tak by imitowały tablice szkolne.



Drugi plecak jest opakowaniem na ptasie mleczko.



W środku opakowaniu znalazło się również miejsce na "tablicę" z podziękowaniami.


Dziękuję za wszystkie komentarze i wizyty. Życzę Wam udanych wakacji i urlopów. :)

18 komentarzy:

  1. Wooow, są świetne, no rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są te teczuszki pełne niespodzianek. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna są te podziękowania w kształcie tornistra. Pomysłowe i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakie Ty masz świetne pomysły :) ! Wspaniałe te tornistry :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne podziękowania! Wspaniałe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne podziękowania.Super pomysł na takie kartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! a te farbki i pędzelek skąd są bo urocze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Farbki i pędzelki są z pasków z tej samej kolekcji co papiery.

      Usuń
  8. Świetny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe:))Super się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne! Pomysł i wykonanie od razu mi się spodobały i przeniosły w nieco zamierzchłe czasy, warte przypomnienia! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba. Będę się inspirować na dzień nauczyciela ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...