środa, 16 sierpnia 2017

Wakacyjne LO

Witajcie!

Dziś kolejna dawka wakacyjnych inspiracji. Tym razem jest to morski Layout.


Tło mojego Lo stanowi papier z kolekcji Lacy Sunset, który świetnie oddaje kolor nadmorskiego piasku. Nie mogło zabraknąć też własnoręcznie zebranych muszelek.


Wokół zdjęcia "rozsypałam" kamyczki. Pomalowałam je białą farbą a następnie trochę zabarwiłam mgiełkami, m.in. zieloną i niebieską. Kolory nanosiłam pędzelkiem, lekko rozpuszczając wodą, tak by stworzyły się zacieki. Dodałam też kilka kaboszonów, które imitują krople wody.


W morską kompozycję wkleiłam trochę gazy, drewniana bieloną klamerkę ...


i tekturkę, którą pomalowałam na biało. Całość na końcu pochlapałam mgiełkami i tuszami: białym i czarnym.


Jak Wam mijają wakacje? Mi bardzo szybko. Urlop już za mną. Zdecydowanie był zbyt krótki, jak zawsze. ;)
Pozdrawiam cieplutko. :)

Mój scrap zgłaszam na wyzwania:

https://threewishescraft.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-6-ahoj-marynarzu.html
   
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-lato-plazing-smazing.html


http://laserowelove.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-7-morskie-opowiesci.html

22 komentarze:

  1. Pieknie oprawione zdjęcie. Kamyki, muszelki i inne dodatki wyglądają super!
    A wakacje, wiadomo, zawsze mijają za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, każdy szczegół zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Piękne te dodatki w postaci muszelek, kamyczków, kaboszonów i gazy. Zachwycająca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zawsze, pomysłowo i nieprzeciętnie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, wygląda jak piękna piaszczysta plaża i wszystko co morze na nią wyrzuciło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne LO! Ja przymierzam się do naszego, tylko ciut czasu mi potrzeba jeszcze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne LO ,wyjątkowe! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Beautiful summer card, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest, świetnie go skomponowałaś, podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczylo mnie to LO jest cudowne.Wyjątkowa praca i pomysłowo zrobiona.Świetna pamiątka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko tak pięknie skomponowane:) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne! nie można oczu oderwać, od samego patrzenia człowiek słyszy szum fal i czuje słony zapach morza *.*

      P.S. Tak to jest, jak człowiek wali błędy :P

      Usuń
  14. Piękna praca, w której fantastycznie wkomponowałaś zjecie, muszelki, kamyczki, a nawet krople "wody". Dziękuję za udział w zabawie na blogu Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  15. mignął mi na fb już. Jest przeniesamowiciezarąbiściemegacudowny:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda!
    Kolory i dodatki są fantastyczne - muszelki moje ukochane wyglądają jak zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielbicielką morskich klimatów! :) wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...