niedziela, 8 października 2017

Chłopięce tabliczki z imionami

Witajcie,

dziś u mnie kolejne tabliczki z imionami.  Lubię je robić, choć większość elementów muszę wyciąć ręcznie. 


Materiały to miks papierów z Rapakivi, Galerii Papieru i Galerii Rae. Niektóre elementy podkleiłam na dystansach dzięki czemu tabliczki nie są płaskie. Brzegi literek, wagoników, chmurek ... obrysowałam szarym markerem. Dodałam na koniec kilka guzików, by dopełniły całości i tabliczki gotowe.






Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i budujące komentarze pod poprzednimi pracami. :* Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

17 komentarzy:

  1. Prześliczne są! Ale fajnie to wszystko wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ) uwielbiam te Twoje tabliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te Twoje tabliczki. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, bardzo radosne i optymistyczne tabliczki:). Pracy przy wycinaniu widać było sporo, ale dla efektu końcowego było warto:). Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabliczki są super! Niezminnie podziwiam precyzję przy ręcznym wycinaniu. A z drugiej strony to już masz Wiolu w tym wprawe, bo to nie pierwsze tabliczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful, Wioletta! I love your cards! Pretty crazy trains with lovely colours and I like the buttons as wheels!!!! Clever idea!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tabliczki pewnie bardzo pracochłonne, ale bardzo efektowne! :) Piękna praca.
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie tabliczki , podziwiam CIę z tym ręcznym wycinaniem już nie mam tyle cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely colors!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne ciuchcie, efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymków to teraz jest wysyp, ale małych Radków to ja nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna i oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...