czwartek, 19 października 2017

Pierwsza zimowa

Cześć!

dziś przygotowałam pierwszą zimowa kartkę w tym roku. Na wielu blogach goszczą już takie inspiracje, więc i ja postanowiłam nie zwlekać z robieniem kartek na Boże Narodzenie. 

Moja kartka powstała na bazie DL, na którą przykleiłam papiery Jolly&brigh nr1 i nr 5, oraz Little Sweetheart

 Tekturkę domek ze sklepu Rapakivi pomalowałam biała farbą akrylową ...




ułożyłam zimowa kompozycję z białych poinsecji, zrobionych własnoręcznie z papieru czerpanego. Dodałam sznurek, gałązki świerku wycięte z papieru Jolly&bright. Kompozycję uzupełniłam zielonymi kulkami na druciku i gałązką ostrokrzewu.  


Przykleiłam tekturkę "Radosnych świąt" i dodałam śniegowe nawisy.



Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze, dodają mi one skrzydeł i motywują do dalszej pracy.
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. No i elegancko będzie w święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie rozpoczęłaś sezon przedświąteczny:). Poinsecje pięknie uzupełniają kompozycję:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Cudny ten domek i przepiękna kompozycja z poinsecji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna! choc za zimą jeszcze nie tęsknię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja też nie ale boję się że jak nie zacznę teraz robić tych kartek świątecznych to nie wyrobie się do Bożego Narodzenia. :-D
      Tymczasem trzymam mocno kciuki by jesień, oczywiscie ta słoneczna i ciepła,trwała jak najdłużej.

      Usuń
  5. Przepiękna! Cudnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka.Ja też powoli już robię zimowe kartki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie rozpoczynasz sezon świąteczny, ja nadal jeszcze nie zaczęłam ale już myślę o świętach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna :) Świetnie oddaje zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądać Twoje kartki to czysta przyjemność i podziw! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna , cudnie ośnieżona karteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. o matusiu! ta też śliczna, a ja ciągle bez werwy i weny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...