sobota, 16 lutego 2019

Pamiątka z opaską

Witajcie!

Do sezonu komunijnego jeszcze sporo czasu i w zasadzie powinnam zająć się teraz kartkami wielkanocnymi, bo inaczej nie zdążę lecz za każdym razem gdy biorę się do klejenia zamiast Wielkanocy mam w głowie kartki z okazji komunii. Dziś więc znów praca w tym klimacie.

Pamiątka powstała z beżowych papierów Simple Story na białej bazie DL. Kartkę "spięłam" ozdobną opaską, na której przykleiłam na dystansach serwetki oraz wycinankę IHS. Obok umieściłam napis. Dodałam kilka kwiatów i półperełek.





Moją kompozycję tak przykleiłam, by nie przeszkadzała w zdjęciu opaski z kartki, a serwetka ze wzoru na papierze współgrała z kompozycją na opasce. 



Dziękuję Wam za wizyty i ciepłe słowa w komentarzach.
Życzę wszystkim udanej niedzieli. Pozdrawiam serdecznie. :)

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...