środa, 15 maja 2019

Dla Młodej Pary

Witajcie,

mamy maj a ja mam wrażenie, że ciągle jest marzec. Za oknem zimno, pada, pogoda nas nie rozpieszcza. Dobrze, że czasem zdarzają się ciepłe momenty, spotkania ...
Na jedno takie wyjątkowe wydarzenie przygotowałam komplet: kartkę i torebkę.


Papiery, które wykorzystałam pochodzą z kolekcji Zulana Creations ze sklepu Hobby Place. 


Na białej bazie ze sklepu Rapakivi zbudowałam warstwową kompozycję, na środku której umieściłam Parę Młodą wyciętą wykrojnikiem, dodałam kilka kwiatów WOC, sizal, sznurek i perełki.




Dziękuję za każda wizytę w moich skromnych, blogowych progach i za komentarze.  Pozdrawiam Was cieplutko. :)

11 komentarzy:

  1. Lubię takie koronkowe, delikatne i eleganckie kartki! Prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, pięknie i z klasą 😀 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, pogoda jest okropna! Ale za to Twoja karteczka jest cudowna. Taka delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so elegant and stunning!! I love the gorgeous design and the couple!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna! Jest bardzo elegancka, świetnie ją skomponowałaś :)
    Przed nami lato, a ja mam wrażenie, że jednak jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ,takie subtelne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna kolorystyka :-)
    Śliczne, ząbkowane warstwy i moja ulubiona wykrojnikowa para :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca :) Lekka, zwiewna, delikatna, pełna elegancji :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...