czwartek, 15 sierpnia 2019

Składaczek z lalką

Witajcie!

Lubię wyzwania, więc czasem sama narzucam sobie coś do zrobienia. Tym razem padło na wykrojnik z lalką, który leży już dobrych kilka miesięcy nietknięty. Postanowiłam, że właśnie z nim zrobię kartkę urodzinową w formie podwójnej kaskady.
Dzięki współpracy trzech polskich producentów: Rzeczy z Papieru, Agaterii i Lemoncraftu, i zaproszeniu do testowania miałam okazję przetestować nie tylko materiały ale też tą nową formę.
A oto afekt mojej pracy:


Na bazę z Rzeczy z Papieru przykleiłam koronkę wyciętą z papieru i docięte kawałki z papieru Sweet Secrests LemonCraft


Przód kartki ozdobiłam lalką, której poszczególne elementy też są wycięte z tych samych papierów, które okleiłam bazę, ale dodatkowo pociągnęłam je markerami. Obok ułożyłam kompozycję z fomiranowych kwiatów, które uzupełniłam listkami ze stempla z Agaterii.
Kwiaty zrobiłam już dawno temu, na make&take Agnieszki Cebuli w Warszawie. Dziękuję kochana za wszelkie wskazówki i miłą atmosferę. :*

 

Dodałam napis, kilka balonów i kryształków, a całość lekko ochlapałam białym i czarnym tuszem.



Do kompletu ozdobiłam też pudełko-kieszonkę, do którego można schować kartkę.


Dziękuję za ciepłe słowa i odwiedziny. :)

Pozdrawiam serdecznie.

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba Twoja praca :) a laleczka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka ! Śliczne te różowości z bielą i dziewczynka pięknie do nich dopasowana:-)
    kwiaty mistrzowsko wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny składaczek! A dziewczynka i kwiaty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dawno nie widziałam podwójnej kaskady. Ta wyszła super. Wykorzystanie przy lali tych samych papierów, jak w całej kartce, było doskonałym pomysłem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is so stunning!! I love the double cascade design!! She's beautiful!! And I love the flowers!! It's so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, fantastycznie się prezentuje ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca z lalką,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny składaczek i słodka lalka - swoją drogą ostatnio się zastanawiam jak wycinać papiery do takich baz, trzeba kombinować i chyba musiałabym mieć od razu instrukcję, bo ja za leniwa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Tu rzeczywiście docinałam papier do każdego z elementów, wiec było trochę pracy ale w następnym poście pokazuje bazę oklejoną od razu, zrobiłam tylko nacięcia i naprawdę nie wymagało to dużo czasu. :)
      Spróbuj, na pewno zaskoczysz się jak jest to prosta forma.

      Usuń
  10. Przecudna kartka! Piękne są i kolory, i dodatki i sama laleczka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka! Zarówno ciekaw forma, jak i papiery są świetnym tłem dla dziewczynki z wykrojnika :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...