sobota, 26 października 2019

Pierwsza świąteczna w tym roku

Witajcie!

Kartki na Boże Narodzenie staram się zacząć robić trochę wcześniej, tak by święta nie zaskoczyły mnie jak zima drogowców. ;) 
Moją pierwszą w tym roku kartkę zrobiłam z kolekcji papierów Midwinter Altair Art. Papiery tego producenta znajdziecie na półkach sklepu Hobby Place. Kolekcja jest bardzo kwiatowa, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć z niej także prace w innej tematyce. Ja postanowiłam, że właśnie z niej zrobię kartkę zimową, świąteczną. Zupełnie w innym klimacie niż ta, którą pokazywałam wam ostatnio.
 

Wśród tej kwiatowej kolekcji papierów znajdziecie też taki z motywem śnieżynek i gwiazdek. Właśnie jego nakleiłam na bazę DL. 

 

Podbiłam go mocniejszym granatem i ułożyłam kompozycję z ręcznie zrobionych poinsecji i zebranych modrzewiowych szyszek.

 

Dodałam kilka gałązek świerku, wyciętych z zielonego bazowego papieru LemonCraft, a obok umieściłam domek i zegary. Na wycięty z papieru przykleiłam buton z podobnym motywem.


Pod kwiaty 3D przykleiłam te wycięte z papieru, z tej samej kolekcji. Całość oprószyłam brokatem, przez co kartka skrzy się niczym w mroźny, zimowy dzień.


Dziękuję Wam za ciepłe słowa pod moimi pracami i za to, że zaglądacie. Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka :) te zegary sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest zachwycająca :) A kompozycja z kwiatów, szyszek i gałązek przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona Twoimi poinsecjami 😍 Piękna kompozycja wyszła :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Ja też muszę zacząć myśleć o świętach . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna taka klimatyczna i zimowa, ostatnio polubiłam format DL

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna i jak cudnie skomponowana, nic, tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!!! Tyle się tutaj dzieje. Piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka Wiolu <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...