sobota, 5 października 2019

Kartka ślubna z obrączkami

Witajcie,

Dziś kolejna kartka ślubna. Na dysku czeka jeszcze kilka prac w tej tematyce.Na pewno w swoim czasie doczekają się publikacji. :D
Kartka, którą chcę Wam dziś pokazać, powstała z kolekcji Craft & You Design - "Sweet Time".


Ostatnio sięgam często po bazy DL, zauważyliście? Kiedyś nie było mi z nimi po drodze. ;)
Na białą bazę przykleiłam na dystansach poszczególne warstwy. Obok grafiki z młodą parą, ułożyłam bogatą kompozycję z liści, kwiatów a pod nią przykleiłam delikatna koronkę. Tym razem powstrzymałam się od chlapania tuszami. Chociaż bardzo to lubię, postawiłam teraz na "czystą" formę.  :D


W kompozycji umieściłam też obrączki, a całość uzupełniłam wstążką, sznurkiem i perełkami.  



Dziś "Dzień kartkowania". Czy będziecie spędzać go tworząc coś nowego? 
Bardzo liczę na to, że  uda mi się wygospodarować chwilę, by spędzić trochę czasu przy biurku, oczywiście klejąc coś. :)
Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i komentowanie. To bardzo, bardzo miłe. :*
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wszystkim udanego dnia. :)

13 komentarzy:

  1. Ślicznotka, pieknie ukwiecona :0 ja tez dzisiaj wykartkowałam ślubny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, romantyczna karteczka z przepiękną kwiatową kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna romantyczna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, ale cudo! Jest boska, pięknie ją skomponowałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna:) ma cudne kolory i super kompozycję :) ogromnie podoba mi się ilość soczystej zieleni !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślubnie w pastelowej zieleni? Kolorystyka nieoczywista, a jakże wdzięcznie wyszło. Talent obroni każdą kolorystykę 😍 Piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna w tej jasnej kolorystyce ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, romantyczna kartka, wspaniale ją ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...