czwartek, 5 marca 2020

Kartka na czterdziestkę

Witajcie!

Dziś po raz drugi goszczę na blogu Craft Passion i dziś kolejna kartka z papierów GamourDreams & Silver, tym razem kobieca, urodzinowa i znów bez kwiatów 3D ale są na niej takie wycinane z grafik dołączonych do kolekcji:)



Kartka jest w formacie DL. Na kraftowej bazie świetnie kontrastują granat i róż z błyszczącymi kropkami.


Dodałam sporo wyciętych kwiatów.  Do kompozycji dołożyłam też kilka "szlachetnych kamieni" ...


wycięłam  imię, które umieściłam na banerkach. Pod kompozycją umieściłam serwetkę z listkami. Całość pochlapałam białym tuszem a wokół przejechałam radełkiem, dzięki czemu pojawiła się bardzo fajna ramka, zamykająca całość.






Dziękuję Wam za odwiedziny i cieszę się, że zostajecie u mnie na dłużej, zaglądacie i komentujecie.

Pozdrawiam Was serdecznie :*



9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) pięknie błyszczy ten papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fiolety i piękna kwiatowa kompozycja 🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka! Te papierki przepięknie się prezentują! Ja też ostatnio dużo korzystam z wycinanych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka, wspaniała inspiracja 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! Jest naprawdę wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta, elegancka, piękna! Doskonale wykorzystane grafiki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię fiolety. Takie ich wydanie jest śliczne :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...