niedziela, 7 czerwca 2020

Album energetyczny

Witajcie!

Jak ten czas leci! Niesamowite! Nie spodziewałam się, że od ostatniego mojego wpisu minęło tyle czasu. Dziś odkurzam więc i obmiatam pajęczyny na blogu. ;)

Chce wam pokazać album ze zdjęciami w energetycznych kolorach. Powstał on na gotowej bazie. Okleiłam go papierami LemonCraft z kolekcji Daydream. Było też trochę wycinania. Tego podjęła się moja córka, która dzielnie wycięła wszystkie elementy. Jej życzeniem było, by właśnie taki wesoły i kolorowy był ten album. Nie miała zatem wyboru jak tylko pomóc w jego zrobieniu. ;)
Album powstał na osiemnastkę. Został już dawno wręczony i mogę go pokazać.


Kompozycja na okładce nawiązuje kolorami do papierów. Użyłam ramki z masy papierowej, serwetki, sizalu. Pojawiły się też kolorowowybarwione piórka, które były dodatkami w kolekcji Lemoncraftu. Dodałam kilka cekinów. Kulki 3D pomalowałam na biało i zabarwiłam niebieską mgiełką.


W kompozycji pojawiły się też motylki i buton.


Wnętrze albumu także okleiłam papierami. Na okładce zrobiłam kieszonkę na zdjęcia i kolorowe kartki, na których były wypisane życzenia.


Na poszczególnych kartach pojawiły się wycięte piórka, tekturki, cekiny ...


dodałam też serwetki,chorągiewki i motylki.







W albumie umieściłam też kilka "dodatków", wzbogacających oglądanie. Jest więc koperta ze zdjęciami, kaskada i ...


"brama" zamykana na magnes pod zdjęciem. W kompozycjach przy zdjęciach pojawiły się także łapacze snów.





Grzbiet albumu został także ozdobiony. Tym razem mnóstwem kolorowych wstążek  i zawieszek.


Mam nadzieję, że nie znudziliście się oglądaniem. ;)

Dziękuję że zaglądacie do mnie i komentujecie moje prace. :*
Pozdrawiam Was cieplutko.




9 komentarzy:

  1. Piekny, kolory zachwycające:) wspaniałe zakamarki na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album, tyleż w nim kolorów i pozytywnej energii! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, energetyczny album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, bajecznie kolorowy album :) Cudownie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny album!!!! Pięknie go ozdobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolorowy album, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny album. Super kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolorystyka , tez lubię takie intensywne soczyste kolory.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...