czwartek, 10 września 2020

Kartka z bucikami

Witajcie!

Kartka na chrzest z bucikami powstała jakiś czas temu. Dawno już po uroczystości więc można ją pokazać. 

Zainspirowałam się klejąc ją, pełnymi warstw i szczegółów, przepięknymi kartkami Ewy.

Moja kartka powstała na białej bazie DL ze sklepu Rapakivi. Urocze papiery pochodzą m.in. z dziewczęcej kolekcji LemonCraftu, Girl's Little World. 

Kompozycja powstała z kilku serwetek, koronek i przede wszystkim z cudnych dodatków od ScrapAndMe z kolekcji Little Cuties.

Kartka na chrzest nie mogła obyć się bez świeczki, która także znalazła się w kompozycji.

W środku kartki znalazło się miejsce na niewielką kieszonkę, ozdobioną papierem z LemonCraftu z pięknym, delikatnym, kwiatowym wzorem i pudełkiem wyciętym z dodatków. Dodałam też kilka wyciętych kwiatuszków, które choć z innej kolekcji i od innego projektanta, świetnie ze sobą zagrały i wzorem, i kolorem. :)

Do kieszonki dodałam kopertę, w której zmieścił się prezent-niespodzianka.

Mam nadzieję, że mimo bogatej kompozycji kartka nie jest przeładowana. :)

Bardzo dziękuję Wam za każdą wizytę, ciepłe słowa. Jest to bardzo, bardzo miłe, że mimo zabiegania znajdujecie czas, by tu do mnie zajrzeć :*

Pozdrawiam Was cieplutko.

11 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna praca, jestem oczarowany. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, przesłodka karteczka! Przepięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dopasowałaś wszystkie dodatki. Kartka prześliczna!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka rewelacyjna. Pamiętałaś o każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i delikatna karteczka, świetnie skomponowałaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Nie miałam pojęcia że ten papier tak wspaniale można wykorzystać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...