niedziela, 3 listopada 2013

Świątecznie pod namiotem ;)

Kolejna zimowa karteczka za mną. Jeszcze kilka i będę miała komplet. :)


Karteczka jest zrobiona w formie namiotu, z schodkami, na których przykleiłam zimową wioskę. :)


Pomysł na tą kartkę zrodził się, gdy ujrzałam piękną karteczkę Moni . Potem jeszcze został obgadany w Rzeszowie. :)
Domki przykrył śnieg.


Dodałam poinsecje, gałązki jemioły i listki z wykrojnika MD, oszronione brokatem. Prószący śnieg na papierze też skrzy się i migoce, ale tego na zdjęciach niestety nie widać. :(


Pozdrawiam Was serdecznie. :)

Namiocik zgłaszam na wyzwanie "Niebiesko i puchato" w Galerii Rae

http://blog.galeria-rae.pl/2013/10/16/wyzwanie-nr-30-niebiesko-i-puchato/

51 komentarzy:

  1. Piękny zimowy pejzażyk okolony delikatną rameczką i do tego cudne poinsecje "mede by Wiola".
    Zima tuż , tuż :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprześliczna! I nieważne, czy dobrze to napisałam, dla mnie jest The Best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł, warstwowa wioska jest urzekająca, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, wspaniala karteczka, cudowna, urzekla mnie Swoikm pieknem:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zimowy pejzaż stworzyłaś. Po prostu cudo. No i pomysł świetny :) Bardzo mi się podoba :) A urodzinowo - imieninowe przydasie są pięęękne. Na pewno je super wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna, piękna i mega zimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Prawdziwe cudo. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poisencje i pejzażyk :-))) Lubię takie pejzażykowe kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana! Zaszalałaś! Praca dopracowana w każdym szczególe i taka klimatyczna. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, jakie cudo! Pomysł z namiotem genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta karteczka jest po prostu magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja , a w tym roku też polubiłam namiociki

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, wow -piękna kartka. Muszę spróbować tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wygląda przepięknie! Jak prawdziwy krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo ciekawa karteczka i fantastyczny patent z nierówna harmonijką, dzięki temu krajobraz nabrał jeszcze większej przestrzeni... Aż mi się świąt zachciało przez ten Twój śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka. Przypomniała mi o takich książeczkach z dzieciństwa, których strony po otwarciu robiły się trójwymiarowe. Wspaniale to zrobiłaś i jak zawsze zachwycają mnie pięknie wykonane kwiatuszki. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna - z pięknym zimowym pejzażem. Kwiatki bombowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszła ślicznie ! ;) Obdarowany na pewno będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiola skad ty bierzesz pomysły na te swoje cudeńka,sliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna karteczka :) uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja znów u Ciebie i znow podziwiam.....i podglądam Twoje piękne dzieła:)))) Pozdrawiam:))))i pewno nie raz tu jeszcze zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ Ty cuda wyczarowujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany jaka piękna. Mogę zrobić podobną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Proszę, możesz się inspirować, będę zaszczycona. :)

      Usuń
  25. O matulu! Jest niebiańska! UROCZA, fantastyczna! Wielki szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ uroczą wioskę stworzyłaś, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka mistrzowska! Małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiolu, ja jestem pod ogromnym wrażeniem :) Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny namiocik - fantastyczne kwiaty - znów - moim zdaniem robisz Wiolu najpiękniejsze poinsecje!!! Środek równie zachwycający!!! Muszę spróbować takiego składaczka, bo uwielbiam kartki składane "inaczej". Stworzyłaś cudowną pracę!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna karteczka i jaka pomysłowa, chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jej wydaje się strasznie skomplikowana, pewnie też taka jest ;) Ślicznie się prezentuje i jest taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna kartka
    dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudnie tutaj u Ciebie! Kartka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...