czwartek, 17 grudnia 2020

Kartka bez wykrojników

Witajcie!

W kolejnym odcinku "Świątecznego kartkowania z paper Heaven" tworzyliśmy bez użycia wykrojników. Moja kartka powstała z papierów Paper Heaven , z elementów wyciętych nożyczkami i poinsecji, które także wycięłam nożyczkami z foamiranu. Narysowałam sobie szablon płatków, wycinałam je a potem postrzępiłam i uformowałam na gorąco. Całość ośnieżyłam biała farba i obsypałam brokatem. Dodałam tez kilka szyszek olchy i wstążkę. 










Kartkę zgłaszam także na wyzwanie w Scrapek.pl 

Świąteczne przygotowania idą już pewnie u Was pełną parą. Niedługo święta i mam nadzieję, że będą zdrowe i troszkę białe :)

7 komentarzy:

  1. Jaka cudna !!! Zachwycająca kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca karteczka :) Ręcznie wycinane kwiaty wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna karteczka, a kwiaty po prostu powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, wszystko współgra ze sobą idealnie ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeszcze raz ja, przyszłam znowu popodziwiać i podziękować za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...