niedziela, 2 stycznia 2022

Ukwiecony tamborek

Witajcie kochani!

Święta minęły szybko a dziś chciałabym pokazać już Wam nieświąteczną inspirację, jaką przygotowałam dla DT Paper Heaven. Jest nią mocno ukwiecony tamborek. Zrobiłam go na bazie papieru z kolekcji W głębi lasu. Kwiaty uzupełniłam wyciętymi z dodatków listkami, które pięknie budują całą kompozycję.

Tamborek będzie ramką ze zdjęciem. Ozdobiłam go kwiatami, które zrobiłam własnoręcznie z białego foamiranu. Płatki wycięłam wykrojnikiem, wycieniowałam tuszami i uformowałam na ciepło. Dzięki temu praca jest bardzo kobieca i wiosenna. Tęsknicie już za wiosną? Ja po dawce śniegu zaspokoiłam już potrzebę białych świąt i teraz marzę o ciepłym wiosennym słoneczku i kwiatach w ogrodzie. :) Pewnie dlatego tak szybko stworzyłam tak mocno ukwieconą inspirację.






Dziękuję wszystkim za piękne życzenia , którymi mnie obdarowaliście. Niech i Wam się one spełnią.  Pozdrawiam Was cieplutko :*


3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...