niedziela, 15 maja 2022

Komunijna pamiątka

Witajcie!

Troszkę upłynęło czasu od ostatniego wpisu. Niestety nie da się go rozciągnąć. Kilka obowiązków więcej i brakuje mi chwili na przyjemności. ;)

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę, którą stworzyłam z najnowszej kolekcji papierów Paper Heaven o wdzięcznej nazwie "Pierwszy pocałunek". Papiery są przecudnej urody. Kolory i wzory idealnie pasują do sezony ślubno-komunijnego, ale też świetnie nadają się do innych prac, są po prostu uniwersalne. 

Moja kartkę zrobiłam w formacie DL na białej bazie. Zbudowałam kompozycję z listków i kwiatuszków, które znajdziecie w elementach do wycinania w tej kolekcji. Dodałam materiałowe kwiaty i hostię. Przykleiłam ją na ramce owalnej i wianuszku. Na koniec kilka półperełek z pearmarkera i gotowe. Jest warstwowo, czyli tak jak lubię. :)




Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i życzę udanej niedzieli. :*



4 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...