niedziela, 21 maja 2023

Ślubna DL-ka

Witajcie!

W maju na blogu sklepu Paper Heaven inspirujemy w ślubnym temacie. Ja przygotowałam ślubną kartkę. Nie byłabym sobą gdyby to nie była kartka z bogatą, kwiatowo-listkową kompozycją. 

 

Białą bazę DL okleiłam papierami Paper Heaven, dodając sporo listków wyciętych z małego bloczka kolekcji, a także tych wyciętych wykrojnikami. Przykleiłam tekturkowy napis i obrączki, a kompozycję wyciągnęłam w dół za pomocą koronek i wstążki. Całość utrzymałam w lekkich, delikatnych kolorach, z akcentami złota. 







 

Moja kartka powstała jako inspiracja do majowego wyzwania w Paper Heaven. Tym razem oprócz tematu "ślub" zapraszamy do zabawy w bingo. Ja wybrałam dwie linie: koronka-róże-półperełki oraz koronka-sznurek-owad.

Życzę Wam udanego weekendu i zapraszam Was do zabawy razem z nami. 


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...