piątek, 24 czerwca 2016

Słodko na zakończenie roku

Rok szkolny właśnie uroczyście zakończyliśmy. Jestem ogromnie dumna z moich pociech. Obydwoje ukończyli go z wyróżnieniem. Teraz radośnie rozpoczynamy wakacje i odpoczywamy, gromadząc siły na kolejne miesiące nauki. 
W podziękowaniu dla nauczycieli za przekazywaną wiedzę i opiekę, przygotowałam opakowania na słodycze. Skorzystałam z kursu AgiP, lekko modyfikując metodę zapinania. Zamiast wstążki użyłam rzepów. Formę nieco rozbudowałam i w ten sposób z czekoladownika wyszła mi "teczka biurowa" na czekoladki. :D


Papiery, których użyłam do zrobienia teczek pochodzą ze sklepu Rapakivi. Ochlapałam je nieco tuszami i ostemplowałam. Ułożyłam kompozycje z serwetek i tekturek ze sklepu Miszmasz papierowy: bluszcz, klonowe listki, sowy. Dodałam kryształki i trochę sznurka. Myślę, że po zjedzeniu słodkiej zawartości takie teczki mogą być używane jak tradycyjne. 







Zrobiłam też mniejsze formy na czekolady, też zapinane na rzepy.




i na koniec wszystkie razem ;)


Opakowania zgłaszam do zabawy na blogu sklepowym Miszmasz papierowy.

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/06/miszmaszowy-fan-tekturek-czerwiec.html

Życzę wszystkim udanych, spokojnych, pełnych radosnych wspomnień wakacji. :)

Pozdrawiam i dziękuję za każdą wizytę oraz komentarze zostawiane pod moimi pracami. :*

25 komentarzy:

  1. Zachwycające!!! Pięknie wykonane i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie i smacznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Te sówki są bardzo fajne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw!!!! Kursik spożytkowałaś rewelacyjnie (i jak zwykle świetne patenty dodałaś!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne komplety! Podoba mi się aspekt praktyczny słodkich teczek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne :) Fajne te rzepy :)Też robiłam czekoladowniki z tego kursu- proste i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te teczuszki na słodkości :) Cudownie ozdobione. I szkoda byłoby mi ich używać jako zwykłe teczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że istnieja blogi , bo choć dwa pakieciki mignęły mi przed oczami, to niestety nie miałam czasu, żeby je podziwiać :(
    Nie mniej jednak obie obdarowane były happy - słyszałam osobiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę słodkie upominki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. EXTRA to wygląda!! ja bym się cieszyła z takiego prezentu i tego że lubię wykorzystaywać piękne oapkowania! a tu takie właśnie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zdolnych dzieci!
    I talentu też :-) bardzo fajne sówki

    OdpowiedzUsuń
  12. BOMBA! Będąc na miejscu nauczycieli rozpłynęłabym się chyba z radości, no przepiękne te opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przecudne i prześwietne, bo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Aż zatęskniłam za papierami Rapakivi, których mam, jak się okazuje, zdecydowanie za mało! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodko, ale nie za słodko, bo można patrzeć i patrzeć, a nie mdli, tylko zachęca do szperania po twoich wpisach w poszukiwaniu kolejnych "słodkości" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Nie dość, że w ślicznych kolorach, to jeszcze tak świetnie skomponowane. Nauczyciele mają z Tobą dobrze, aż im zazdroszczę!!
    Brawa dla Twoich Dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam zawartość opakowania są cudne, masz talent w łapkach i wyczucie smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiolu, piękne są :) Dzięki za zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne wykonanie i zachwycająca kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają. Są bardzo ładnie skomponowane i takie...spójne kolorystycznie :D
    I słodkie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...