czwartek, 21 września 2023

Urodzinowo

Witajcie!

Pozostaję w urodzinowym nastroju. Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę na osiemnastkę w męskim klimacie. 

Zwykłą, kwadratową bazę ozdobiłam warstwowo. Dałam mnóstwo elementów w kompozycji a w środku kartkę zaaranżowałam a'la wnętrze portfela. Przykleiłam kilka kieszeni a w jednej z nich zostały umieszczone wyjmowane życzenia, a inne mogą pomieścić np. banknoty, czy kupon lotto. ;)







 

Jak zauważyliście pewnie, moja kartka jest zrobiona ze starszych kolekcji Paper Heaven. Mam w swoich zasobach "kilka" papierów, których już nie znajdziecie w sklepie, ale są tak wdzięczne, że czasem po prostu żal mi że nie można ich już zdobyć. Czy Wy też macie w swoich zasobach jakieś stare papiery z czasów gdy marka nazywała się jeszcze "Galeria papieru"? Pochwalcie się jeśli tak. 


Pozdrawiam Was cieplutko :* 



3 komentarze:

  1. Kartka jest super !!! Widać, że każdy element jest przemyślany i wszystko do siebie pasuje ! Niezwykła kolorystyka ! Naprawdę świetna kompozycja ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka powstała. A tych starych papierów mam mnóstwo i postanowiłam sobie że nie kupie nowych dopóki tych starych nie zużyję , ale w związki z tym że oprócz kartek robię jeszcze inne rzeczy to jak nic długo to potrwa,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka! Świetny pomysł miałaś :) A wykonanie jest fantastyczne :) U mnie pełno starszych papierów, a zużycie ciężko idzie, bo ostatnio raczej sięgam po digi papiery :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...