czwartek, 12 października 2023

Słodkie opakowanie dla nauczyciela

Witajcie!

Niedługo będziemy obchodzić Dzień Edukacji Narodowej. Z tej okazji przygotowałam słodki upominek i aby go nie wręczać saute opakowałam go w nasze papiery. Jest to miks przeróżnych kolekcji. Wykorzystałam mały bloczek "Niczym tchnienie" ale także grafiki do wycinania z "Pierwszego pocałunku" i liście z wielu innych. Nie są to typowo tematyczne kolekcje, związane ze szkołą, ale użyłam digi stempel i pióro z kałamarzem, które nawiązują idealnie do okazji i tematu inspiracji.



Robiąc opakowania na słodycze lubię dodawać elementy, które można potem wykorzystać. Tu moją dekorację umieściłam na HDFce, podklejoną magnesem. Pod opaską znajduje się kolejny magnes i w ten sposób trzyma się opakowania a potem można ją umieścić na tablicy magnetycznej lub lodówce i będzie fajną dekoracją.


Fajne jest też to że element dekoracyjny można umieszczać na pudełku w różnych miejscach, nie tylko centralnie ale także np. u góry.

Czy Wy też przygotowujecie jakieś podziękowania dla nauczycieli swoich pociech? A może właśnie do Was, jako nauczycieli, trafiają właśnie takie drobiazgi? 

Pozdrawiam Was cieplutko.
p.s. Podobno weekend zapowiada się bardzo słonecznie. Życzę Wam by prognozy się sprawdziły.



2 komentarze:

  1. Sprytnie to rozwiązałaś, lubię takie prace 2 w 1 . Świetne opakowanie . Nie mam już takich małych dzieci a wnuków się jeszcze nie dorobiłam więc dla nauczycieli póki co nic nie robię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne opakowanie :) Świetny pomysł z tym magnesem :) Dla mnie takie pudełeczko zdecydowanie robi już cały prezent :) Nawet czekoladek nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...