piątek, 18 października 2013

Pierwsza świąteczna

Pogoda za oknem przypomina, że za chwilę może spaść śnieg i do świąt Bożego Narodzenia wcale nie jest tak daleko. Żeby zdążyć z kartkami do znajomych i rodziny, w moim przypadku, należy zabrać się do pracy już teraz.
Dziś kartka świąteczna na wyzwanie kolorystyczne na blogu Artimeno.


Karteczka była robiona pod dyktando Vairatki, Ja nie biorę udziału w tej zabawie ale wszystkich zachęcam do zmierzenia się i w zabawie kolorystycznej, i w dyktandzie. :)


Kwiatki zrobiłam sama z wykrojnika jaki przywiozłam z Rzeszowa. :) Pociagnełam je brokatem w kleju dla uzyskania szronu.

Pracę w wyzwaniu Artimeno, należy wykonać do palety kolorystycznej i użyć minimum jednego kwiatka.



Karteczkę zgłaszam na wyzwanie kartkowe na blogu Art-Piaskownicy


Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na moje małe candy.
Życzę Wam udanego weekendu. :)

42 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka i te kolory, wciąż nie mogę wyjść z podziwu, jak to jest wspaniale skomponowane. Bardzo zdolna z Ciebie osóbka i pewnie po raz kolejny zostaniesz wyróżniona, czego serdecznie Ci życzę. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, czas leci. Pięknie skomponowałaś tę kartkę, a kwiatki jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wyjątkowo pięknie wykorzystałaś tę paletę - karteczka ma niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza świąteczna, ale jaka... Rewelacyjne kolory, cudne poinsettie i klimat zimowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kartka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karetczk ajest poprostu śliczna !!!!!
    Patrząc na nią już mam w głowie widok sniegu za oknem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna Wiolu, poinsecje super i pewnie sama je robiłaś :) Faktycznie świetna ta paleta, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne poinsecje! Całość świetna, mroźna i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuuudowna:)))) słow mi brakuję z zachwytu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalna!!! Twoje kwiaty zachwycają, kompozycja genialna, niesamowicie klimatyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiolu piękna karteczka, niepowtarzalna i w takim śnieżno-zimowym klimacie świątecznym:) Wspaniale Cie gościc u nas na Artimeno:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No szkoda, bo kartka naprawdę baaardzo mi się podoba :) Może jednak uda Ci się zrobić jeszcze jakąś, hę? Zapraszam, czasu jeszcze trochę zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna :) przepiękne kolory, kompozycja :) co do Ciebie wejdę to się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatna i zimowa praca. Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhh jaki klimat! te kwiatki po prostu wprawiły mnie w osłupienie! jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna!!! w nietypowej kolorystyce, cudowne kwiaty wyczarowałaś - bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie należę do Twojej Rodziny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i fajnie, że te kolorki wybrałaś. Podoba mi się styl tej pracy. Masz dużą szansę na wygraną :) Powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiolu cudowna karteczka !!! Miło było Cię gościć w naszym zespole

    pozdrawiam ciepło
    hania / Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu.
      A ja bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość zabawy razem z Wami. :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. mrrrrrrr ... boska kartka ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest cudowna!!! Patrząc na nią nabrałam ochoty na zrobienie czegoś zimowego, chociaż za zimą nie przepadam. Wiolu zapytam jeszcze, czy to ten magnoliowy wykrojnik poisencji? Szukam jakiegoś, ale nie mogę się zdecydować, który wybrać. Twoje kwiaty są przepiękne, rewelacyjnie niesymetryczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Tak to jest ten właśnie wykrojnik. Kupiony na strychu, chyba nawet jeszcze jest dostępny. :)

      Usuń
  21. fajna karteczka :)) pisze tu, zeby Ci nie zasmiecac komentarzy do candy....banerek wisi i juz wczoraj wisial...byc moze odwiedzilas mnie w momencie kiedy go wstawialam i dlatego nie bylo go widac....? :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kwiaty - to zdaje się gwiazdy betlejemskie? Całość prezentuje się niezwykle kunsztownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolorki ... no i w ogóle jestem zachwycona :) i dopiero teraz zobaczyłam, że tak samo zatytułowałam swoje pierwsze świąteczne :) ale to czysty przypadek ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie ośnieżona jest ta karteczka ;-D kwiatki jak zwykle u Ciebie- bosskie ;-D A tak w ogóle to wieeelikie gratulacje! Szalejesz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. już widziałam tą pracę na blogu Armetino , zjawiskowa i te kolorki bardzo mi odpowiadają . Uwielbiam taką kolorystykę wszędzie również na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  26. kartka rewelacyjna!!!:)...i kolorki cudne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka jest śliczna. Mi jakoś brak inspiracji do kartek na Święta. Kilka już poczyniłam, ale nie do końca jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka piękna jest ta karteczka :) Kwiatuszki są wręcz przecudne :)
    I do tego jeszcze moje ulubione papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka jest cudna, i kompozycja i kolorystyka - wszystko zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. skradłaś mi serce tą karteczką

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale kolory...fantastyczne polączenie...Kwiatki są prześliczne, przecudne...Wspaniala i niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. mrrrrrrrrrrrrrr ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...