niedziela, 12 lutego 2017

Scrap z kawą

Witajcie,

dziś chcę Wam pokazać layout jaki ostatnio zrobiłam.
W roli głównej filiżanka kawy. Dlaczego? Rzadko pije kawę, ale jeśli już to tylko w miłym towarzystwie. I taka właśnie ta kawa była, wyjątkowa, przepyszna i pita podczas niezapomnianego spotkania. :)



Wybrałam papiery Gossamer Blue, które idealnie wpisują się w kolorystykę tablicy inspiracyjnej wyzwania w Lemoncraft.


Wypomniana kawa miała uroczy wzorek, który do złudzenia przypomina tekturki Anemon "Koronkowa nieskończoność". 



Do tła mojego scrapa użyłam m.in. mgiełki w kolorze brązowym. Zrobiłam nią zacieki, plamy i kleksy, by imitowały kolor rozlanej kawy.  Dodałam parę odcisków stempli, trochę koronki, kilka kwiatów. Tym razem nie zmieniałam ich koloru. Zostawiłam je w tak, by otulały lekko zdjęcie.


 

Obok zdjęcia z filiżanką przykleiłam naklejkę z napisem "bring on the adventure", ponieważ ta kawa była tylko początkiem wspaniale spędzonego wieczoru. :)



Na koniec przykleiłam kilka kryształków w kolorze czerwonym i ochlapałam wszystko tuszami i mgiełkami.
Zdjęcie filiżanki kawy zrobiła AgaP. Dziękuję. :*
Mój scrap wędruje na Wyzwanie#1 w Lemoncraft. 


Kolaż, którym inspirowałam się w robieniu mojego scrapa wygląda tak:

http://blog.lemoncraft.pl/2017/01/wyzwanie-1-gossamer-love.html

oraz Wyzwanie #5 "Bingo" w Bloomcraft (wybrałam: warstwy, tekturka, koronka)

http://bloomcraft.pl/2017/02/06/wyzwanie-5-bingo/

i na wyzwanie "Coś pozytywnego":

http://scrapek.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-nr-55-cos-pozytywnego.html


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanej niedzieli. :)

31 komentarzy:

  1. Piękny scrap! Aż czuć zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niesamowity jest!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaka cudowna praca! Magia kolorów...piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pachnaca kawa w pieknej oprawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna oprawa dla tego wyjątkowego zdjęcia, cudny ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty to pięknie tworzysz, aż trudno oderwać oczy! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is absolutely stunning!! I love the layers and the design!! It looks so amazing!! Perfect take on the moodboard!! Thank you so much for playing along with the Lemoncraft Gossamer Blue Moodboard Challenge!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie, wspaniałe warstwy, ślicznie wszystko dobrane, dziękuję za zabawę z BC, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny scrap! Przepiękną oprawę dałaś temu zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca Wiolu, oczy trudno od niej oderwać:) Oj chciałabym umieć tak chlapać z polotem i fantazją jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny LO. Kwiatki wokół zdjęcia wyglądają jakby to bita śmietana otulała to zdjęcie. Puszyste, lekkie, smakowite jak cały LO 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna praca, a opis wciągnął mnie niczym najlepsza książka. Dzięki niemu zauważyłam te szczegóły, których bym pewnie nie doceniła. Dziękuje przy okazji za dołączenie do wyzwania BloomCraft 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca, świetne zdjęcie. Uwielbiam kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż nabrałam ochoty na filiżankę kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Scrap przepiękny, zrobiony ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny i niesamowity scrap, pachnie mi kawą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuu.... kochana skoro sięgnęłaś po kawę, to towarzystwo było nie byle jakiego sortu :D
    Praca świetnie skomponowana i tematycznie i kolorystycznie. Jednym słowem harmonia :)
    Podziwiam umiejętności i kreatywność :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna praca !!!dziekuje za udzial w wyzwaniu na blogu Lemoncraft i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna praca !!!dziekuje za udzial w wyzwaniu na blogu Lemoncraft i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ta kawa m,usiała być niesamowita - cudo ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie! Te kolory robią ogromne wrażenie :) Dziękuję za wspólną zabawę z BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczarowała mnie ta praca jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycam się już nie wiem który raz...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  26. LO po spotkaniu zrobiłaś prześliczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj klimat mega kawowy - cała kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...