czwartek, 24 lipca 2014

Banerek na drzwi pokoju

Zostałam jakiś czas temu poproszona przez mojego synka, by zrobić mu w końcu banerek z imieniem na drzwi. Trochę to trwało, ale się doczekał. :)


Chorągiewki wycięłam ręcznie z kolorowych papierów z Galerii Rae, dodałam wkoło koronkę, wyciętą dziurkaczem Marthy Stewart. Każdą literkę imienia nakleiłam na osobną część banerka.


I tak pierwszą "J"przykleiłam na chorągiewce z papieru "W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło". Dodałam pomarańczowe tło wycięte z papieru "Ale plama! - Chlapu chlap" oraz kilka balonów.  


Druga literka "A", została umieszczona na proporczyku z papierów "Przyszła wiosna - W czerwieni tulipanów", "Ucz się, ucz - Czytanie jest fajne", "Ale plama! - Ups! Wylało się" oraz "Przyszła wiosna - W ptasich trelach". Dodałam tu trochę sznurka i guzik.


Trzeci proporczyk zdobi literka "K" i wiatraczek zrobiony z papieru "My się zimy nie boimy - Z bałwankami się bawimy", ozdobiony guzikiem. Tu zastosowałam papiery: "Romantyczna i zmysłowa - Bogactwo koronek", " Przyszła wiosna - W ptasich trelach", "Przyszła wiosna - W kwitnącym sadzie" oraz "I kropka - Czekolada w kropeczki waniliowe".


Na kolejnej części girlandy umieściłam chmurki, w których "buja sobie" literka "U" ;)
Chmurki wycięłam z "W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło" dodałam tło z papieru"Przyszła wiosna - W czerwieni tulipanów".


Ostatni proporczyk wycięłam z "Przyszła wiosna - W kwitnącym sadzie" a tło pod literkę "B" z "Ale plama! - Ups! Wylało się". Do tego dodałam małą chorągiewkę z guzikiem i trochę sznurka.


Wszystkie elementy podklejałam na kosteczki dystansowe. Dzięki temu banerek jest przestrzenny i "puchaty". Literki wydrukowałam na zwykłym papierze technicznym o dość dużej gramaturze a następnie pokolorowałam promarkerami.


Wszystkie części złączyłam sznurkiem, a wcześniej pododawałam troszkę taśmy washi i musnęłam brzegi tuszem.
Banerek zawisł już na drzwiach. A teraz pora na drugi, bo Julia też nie może być pokrzywdzona. ;)

Dziękuję Wam za wizyty pozostawione komentarze. :)
Pozdrawiam Was serdecznie. :)

23 komentarze:

  1. Jaki świetny banerek !!!
    Jak zawsze pomysłowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega kolorowy i wesoły:) Ale fajnie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, wesoły i kolorowy. Synek pewnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z 5 banerków jest super a wszystkie razem tworzą świetną całość. Kuba pewnie zachwycony:))

    OdpowiedzUsuń
  5. FANTASTYCZNA PRACA, genialne te banerki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękna i pomysłowa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna girlanda! żywa, kolorowa i magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło :) Piękna kolorowa girlanda pełna cudownych dodatków i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny jest :) wspaniale dobrałaś papiery i dodatki :D
    teraz musisz zrobić drugi, a jak przyjdą koledzy i koleżanki, to pewnie i oni pozazdroszczą i zamówienia się posypią ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. kapitalny banerek! pełna radości i żywych kolorów inspiracja do dziecięcego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ozdoba, niesamowita girlanda, sypiesz nowymi pomysłami niczym z rękawa. Podziwiam Twoją kreatywność i jak zawsze wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściarz z Twojego synka - ma niesamowicie zdolną mamę!!! Czekam na banerek Julki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycona jestem! Cudooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny banerek, każda część dopracowana do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny banerek! Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Synek miał super pomysł a mama spisała się na medal!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...