niedziela, 6 lipca 2014

Wakacyjna ramka

Wakacje zaczęły się na dobre. Zaczął się również sezon urlopowy. Macie jakieś plany związane z odpoczynkiem? Scrapgangowe wyzwanie jest właśnie związane z wypoczywaniem. Zapraszam Was do zmierzenia się z nim i pokazania jak spędzacie lub spędziliście tegoroczny urlop (chwile wytchnienia od codzienności).
Ja przygotowałam ramkę z wakacji nad morzem.


Wykonałam ja wg wskazówek Olgi (Piekielnej Owcy) z warsztatów on line w Scrap Butiku.


Niebieski papier, którym okleiłam rankę to Przyszła wiosna-W pąkach krokusów. Dodałam też maskę Primy, trochę mikrokulek Marthy Steward, kwiatów Primy, różyczek na taśmie, kilka kryształków.


Muszelki zabarwiłam gesso a potem mgiełką Ayeeda Mist w kolorze turkusowym, następnie przetarłam. W ten sposób uzyskałam nieco inne muszle, ale za to pasujące kolorystyka do ramki. ;)


Zajrzyjcie na blog Scrapgangu i zobaczcie jakie piękne inspiracje przygotowały dla Was dziewczyny z naszego DT.
Życzę Wam byście znaleźli czas na wypoczynek i by Wasze błogie leniuchowanie było udane. :D

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wizyty, a także za wszystkie ciepłe słowa, którymi nieustannie poprawiacie moje samopoczucie. :*

p.s. pamiętajcie o trwającym Gangowym candy? :)

Morska ramkę zgłaszam wyzwanie w Craft Style "Zakochałam sie w błękicie"

http://www.craftstylepl.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-6.html

Na ramce błyszczą się kryształki ale też i mikrokulki, więc zgłaszam ja na wyzwanie tematyczne w Diabelskim Młynie-Błyskotki

http://diabelskimlyn.blogspot.nl/2014/07/wyzwanie-tematyczne-byskotki.html

19 komentarzy:

  1. Ramka jest świetna !!!
    Wspaniałe dodatki, a muszelki wspaniale zabarwiłaś.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka, ramka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ramka :) Prawdziwie wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie snujesz morskie opowieści, czerwona latarnia morska fantastycznie ożywia pracę

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ramka! Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Wiolu, piękne kolory, wspaniale wkomponowane muszelki. Wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna ramka :) świetnie ją zmediowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas najwyższy kupić maskę. Bardzo fajna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory, faktury, klimat - wszystko podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie wakacyjna:) przepiękna
    co do planów wakacyjnych to mam ich mnóstwo,
    a z realizacją ich to się okaże:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramka świetna, w pełni oddaje wakacyjno-wypoczynkowy klimat. Muszle spreparowałaś koncertowo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, wakacyjna rameczka! Świetne kolory- bardzo podoba mi się użycie tej odrobiny czerwieni i prawdziwych muszelek ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko tak pięknie połączyłaś w całość, że tylko podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ramka! dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalna ramka!!! Muszle nadają niezwykłego klimatu, a dziurkaczowy border świetnie wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. morze to nie jest moj ulubiony klimat, chociaż ja wodniaczka jestem (tylko raczej słodkowodna ;-) )
    ale taką rameczkę mogłabym mieć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekna ramka. Patrząc na nią mozna się poczuć jak nad morzem :) Dziękujemy za wzięcie udziału w naszym wyzwaniu na blogu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna!!! podobają mi się niebieskie muszelki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, idealna na wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...