sobota, 18 października 2014

Chatka z piernika

Może nie całkiem z piernika jest chatka, którą Wam dziś pokażę, ale na pewno tak wygląda ;)
Jest inspiracją na nowe wyzwanie w Galerii Rae "Jak z bajki". Domyślacie się zapewne z jakiej bajki zaczerpnęłam temat... Tak, oczywiście z "Jasia i Małgosi". Co prawda bohaterów przy chatce nie ma ale zawsze można powiedzieć, że już są w środku chatki i dlatego ich nie widać. ;)


Domek wycięłam z papieru  "I kropka-Czekolada w kropeczki waniliowe". Dachówki to koronka wycięta dziurkaczem brzegowym Martha Steward Doily Lace. Na kalenicy dachu oczywiście "wymurowałam komin". Drzwi chatki to ramka zrobiona z masy plastycznej. Podobnie zrobiłam płotek, elementy na ściankach bocznych i serduszko. Cukierki też powstały z masy plastycznej.




Lukier to nic innego jak płynny śnieg do dekoracji kartek świątecznych. Na dachu przykleiłam też perełki, imitujące groszki. 


 

Zapraszam Was do wzięcia udziału w bajkowym wyzwaniu w Galerii Rae. Zobaczcie też jakie piękne inspiracje zrobiły dziewczyny z DT. :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i komentujących. Dziękuję Wam, że jesteście. :)

23 komentarze:

  1. O MATKO!!! Cudna chatka - zakochałam się na zabój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chatka jest świetna !!!
    Chylę czoła za tak wspaniałe wykonanie !!
    Pozdrawiam życząc miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, zupełnie jak z bajki :) Gratuluję wykonania i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili naprawdę myślałam, że z piernika:) Chatka piękna,polukrowana wspaniale, wyjęta prosto z bajki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow genialny domek zabrałaś nas w świat bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wiolu pojechałaś ! Cudo po prostu. Niesamowicie dopracowany w każdym szczególe. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszna!! Mogę skrobnąć to piernikowe, polukrowane serducho, które wisi nad drzwiami?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszna!! Mogę skrobnąć to piernikowe, polukrowane serducho, które wisi nad drzwiami?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona, swietna chatka...a to serduszko, obledne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chatka jak żywa ;) Narobiłaś mi smaku na pierniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Mniam! Ślinka leci i najchętniej chrupnęło by się taką chatkę...
    Już wiem kogo zaprzęgnę do lukrowania, gdy zamanią mi się pierniki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada jak 100% piernika, az bym ugryzła kawałek ;) i ten lukier i cukierki, naprawdę jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem wizyta u Ciebie jest wspaniałym doznaniem i tym razem jest tak samo. Widok piernikowej chatki zachwyca swym niepowtarzalnym urokiem, pomysłem i wykonaniem. Tak miło patrzeć jakie cuda tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest boska i wygląda tak, jakby rzeczywiście była z piernika. No kurczę, aż mnie naszła ochota na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wytrzymam:0
    Myślałam że to z piernika
    smakowicie wygląda
    a ja właśnie zajadam katarzynkę prosto z Torunia i zastanawiam się czy to ta z pudełka czy ułamałam kawałek z Twojej chatki:):)
    REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  16. Chatka jest wspaniała, wygląda jak prawdziwa piernikowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędna! No, zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiolu to najpiękniejsza chatka z piernika jaką widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...