wtorek, 20 stycznia 2015

Czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie?

... taki tytuł nosi nowe wyzwanie w Craft Barze, w którym miałam ogromną przyjemność uczestniczyć jako gościnna projektantka.

Wytyczne do wyzwanie są bardzo proste:
Stwórz dowolną pracę z motywem miłości/przyjaźni. 
Praca musi zawierać cytat na temat tych uczuć, ale musi być  BEZ serduszek i nie wolno użyć koloru czerwonego ani różowego.
Moja interpretacja tematu przedstawia się tak:


Delikatne beże papierów Craft &You Desygn podkreśliłam fioletem papieru Galerii Rae. Brzegi "obszyłam" stemplem.  Na tagu ułożyłam kompozycję z primowej serwetki, cytatu o miłości z Lemonade, kilka kwiatów, w tym astrów z Craft Baru i kilku listków.

 
Dodałam kawałki taśmy washi i wrzosową wstążkę.


Całość delikatnie ochlapałam białym tuszem.
Kolejne warstwy przyklejałam na kosteczki dystansowe, dzięki czemu kartka jest fajnie przestrzenna.


 

Cieszę się, ze latarenka z poprzedniego postu spodobała Wam się. Dziękuję za ciepłe słowa i odwiedziny. :*
Pozdrawiam.

26 komentarzy:

  1. Miło wstać rano i nacieszyć oczy tak pięknym widokiem!
    Piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja latarenka z poprzedniego postu kiedyś mi się śniła tak dużo o niej myślałam:)
    a dzisiejsze cudo jest UROCZE!!!
    wlepiam wzrok w okularach na te zielonkawe kwiaty:)
    są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, zestawienie fioletu i zieleni odświeżające. Kwiatki niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna! Uwielbiam takie warstwowe karteczki. Piękny cytat i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory i kompozycja kwiatowa z dodatkiem wstążki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka !!!
    Piękne kwiaty no i świetne papierki jak zawsze ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już podziwiałam na firmowym blogu :) Przepiękny, romantyczny grubasek!!! Wiolu zdradzisz co to za stempel, którym obszyłaś brzegi karteczki? Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatuszki poskręcane wyglądają przecudnie. Całość fantastyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka i wspaniale wygladają te stemplowe przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca! Śliczne te kwiaty, takie naturalne-jak z łąki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna praca, zachwyca elegancją, zaintrygowały mnie kwiatki... ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Ten tag i cytat na nic prezentują się fenomenalnie! :)
    W pierwszym momencie pomyślałam, że kwiaty są suszone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca bardzo elegancka i świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Kolczaste kwiatki bombowe :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiolu dziękuję!!! i do zobaczenia w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężka sprawa walentynka bez serc i czerwieni, ale pięknie wybrnęłaś z tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie obszyłaś brzegi papieru - efekt jest bardzo fajny :)))))))
    Kolcoki (astry) dodają kartce pazura, a chlapanki dodatkowo nieco rozwichrzają ład i porządek :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna :) fantastycznie wygląda ten wystający tag, dzięki niemu kartka jest niebanalna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas do niej wracam: jest cudowna. Lekka, wspaniale skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające kwiatki! Śliczne kolorki i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...