wtorek, 30 czerwca 2015

Przechowywanie wykrojników

Witajcie :)
Dziś ciąg dalszy porządków. Tym razem w przydasiach.
Jakiś czas temu postanowiłam, zainspirowana przez Monikę, uporządkować moje wykrojniki, tak by łatwo było z nich korzystać. Monika służyła mi radą i tak oto powstało pudełko z poukładanymi tematycznie wykrojnikami.
Na blogu Craft Passion kończy się właśnie wyzwanie, w którym można pochwalić się swoim sposobem na przechowywanie wykrojników.

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-7-przechowywanie-wykrojnikow.html


Wykrojniki przechowuję na matach magnetycznych przyklejonych na tekturki. I tu ciekawostka. Na pewno wiele z Was składając zamówienia na papiery otrzymywało je w pudełkach podobnych do tych, w których dostarcza się też pizzę. Tektura pochodzi właśnie z nich. Docięłam je do formatu A5 i przykleiłam na nie matę z obu stron. Między poszczególne arkusze, na które przyczepiłam tematycznie wykrojniki, powkładałam arkusze białego brystolu, tak by wzajemnie do siebie nie przyklejały się a ostrza wykrojników nie ścierały się i nie tępiły. Dodałam przekładki z napisami. Napisy to stempel digi Agi Borysewicz, który za Jej pozwoleniem przerobiłam na własne potrzeby.



Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dziękuję za ciepłe powitanie po dłuuuugiej nieobecności i przepraszam, że tak rzadko do Was ostatnio zaglądam. Postaram się to nadrobić. :*

17 komentarzy:

  1. Wiolu zachwyciłaś mnie swoim pomysłem i... porządkiem!!! Aż zazdroszczę tak pięknego porządku w wykrojnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie poukładane, a co ważne tematycznie czyli praktycznie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie to wykrojnikowe mieszkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przechowuję je bardzo podobnie. Też nakleiłam maty magnetyczne na tekturę, ale zrobiłam w nich dziurki i włożyłam do segregatora :) Bardzo podobają mi się Twoje opisy wykrojników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i porządek na medal !!!! jestem zachwycona! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poukładane w głowie, pookładane w życiu, poukładane w pudełeczkach - ot cała Wiola :)))
    Subtelne, estetyczne , pięknie się prezentujące w gabineciku i bardzo ułatwiające pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło komuś w wykrojniki pozaglądać... :D Ładnie się poukładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł może wykorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sobie wspaniale posprzątałaś :D z takim porządkiem, aż milej scrapować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sie zachwycam, a jest czym i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć taki porządek:):)
    Musze kiedyś zrobić zdjęcie jak to u mnie wygląda:):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zaczęłam letnie porządki w moim scrapowym "kącie", a tu u Ciebie jak znalazł kapitalna inspiracja co zrobić z wykrojnikami:) I do tego jaka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, szczególnie jak się ma już sporą kolekcję wykrojnków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie pomyślany jest ten wykrojnikowy przechowalnik!

    OdpowiedzUsuń
  15. no pomysł rewelacyjny :) i jaki porządek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...