niedziela, 24 września 2017

Wrzosowa kartka

Witajcie!

Za oknem pogoda bąbelkowa. Tęsknię za słońcem i ciepłą jesienią, za babim latem i szeleszczącymi liśćmi. Na razie czekam a w wolnej chwili kleję. ;)


Na craftowa bazę ze sklepu Rapakivi przykleiłam warstwowo papiery Lacy Sunset i Cozy&Warm. Wycięłam serwetkę, dodałam szyld z masy papierowej a obok ułożyłam kwiatową kompozycję. 



 

Kartka jest inspiracją do Wyzwania z Gościem w Rapakivi. 


Zapraszam Was do zabawy razem z nami.

Dziękuję wszystkim za wszystkie wizyty w moich skromnych progach i za komentarze. :*

17 komentarzy:

  1. Przepiękna kolorystyka kartki :-D Kwiaty ,koronka i szyld ślicznie zestawione :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka. Cudowny bukiecik i śliczny ten szyld. No i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona kartka.Cudo !!!Pozdrawiam serdecznie. 0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią, ta kartka jest cudowna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny kontrast pomiędzy ciepłym kolorem bazy i chłodniejszymi fioletami, cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urzekła mnie ta krateczka a przyciągnęły kolory . Świetna kompozycja do tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful card, Wioletta! Lovely colours!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cacuszko! Krateczka, koronki, śliczny napis... długo by wymieniać - wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O z tej tęsknoty powstają piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kolorystyka kartki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...