niedziela, 21 stycznia 2018

Dzień Babci

Witajcie!

Dziś chcę Wam pokazać kartki z okazji Dnia Babci. Zrobiłam je z papierów "Dom Róż" Lemoncraftu, które bardzo pasowały mi do dzisiejszego święta. Dodatkowo ozdobiłam je koronkami i kompozycjami kwiatowymi. Napis umieszczony na froncie kartek jest początkiem życzeń, które przykleiłam w środku.







karteczki zgłaszam na wyzwanie "Co mi w duszy gra" w ScrapAndMe

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/01/co-mi-w-duszy-gra-wyzwanie-40.html


Dziękuję Wam za to, ze odwiedzacie i pozostawiacie po sobie kilka słów. :*
Wszystkim Babciom życzę dużo uśmiechu i zdrowia a Wam udanej niedzieli i twórczego tygodnia. :)

25 komentarzy:

  1. Obie cudowne, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one śliczne! Cudne te koronki i przepiękne różane kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś obdarzona wielkim talentem, zawsze podziwiam Twoje karteczki! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Wspaniale je ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no,dla babci musi być tak pięknie i bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka, Babcia czyjaś bedzie zachwycona. Pozdrowienia Wioli!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze kartki.Kwiaty dają tyle uroku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, pastelowe kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie, domyślam się,że w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kartki, pięknie ukwiecone, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są bardzo klimatyczne i piękne! I moja ulubiona tekturkowa ramka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca! Piękne kompozycje... :)
    Pozdrawiam ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...