wtorek, 2 stycznia 2018

Jeszcze świątecznie

Witajcie w Nowym 2018 Roku!

Życzę Wam, by ten rok  był wyjątkowy, radosny, pełny miłości i szczęścia.

Ja przybywam jeszcze ze świąteczną inspiracją, jest nią kartka z papierów Rapakivi.


Kartka jest podobna do tej z tego posta, tym razem postawiłam na chłodną kolorystykę.  W centralnej części umieściłam grafikę z Galerii Papieru. Obok ułożyłam kompozycję z białych poinsecji. Kwiaty wycięłam wykrojnikiem Rosy Owl z papieru czerpanego. Dodałam kilka owoców głogu, a całość oszroniłam brokatem.





Dziękuję Wszystkim za piękne życzenia Świąteczne i Noworoczne. Pozdrawiam Was cieplutko :)

11 komentarzy:

  1. Śliczności! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka! Cudowne poinsecje :)
    Cudownego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wioluś wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :) Wszystkiego dobrego w tym nowym 2018 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna i pięknie dopracowana .Wszystkiego co najlepsze na 2018 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna kartka jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałą kartka, świąteczne prace przyciągają moje oko nawet po świętach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...