niedziela, 25 lutego 2018

Craft Wawa 2018 - kartka urodzinowa

Witajcie!

Dziś chcę Wam pokazać kartkę urodzinową, którą wykonałam z okazji 5 edycji Zimowych Spotkań Scrapowych Craft Wawa


Kartka powstała z papierów Studio 75, z kolekcji "Winter time". Nawiązałam kolorystyką i dodatkami do logo a także do tablicy inspiracyjnej z wyzwania "Kolory zimy" w scrapek.pl


Miedzy papier a bazę dodałam czarny akcent, który pojawia się również w kompozycji obok serwetki. "Zimowy" papier pokryłam maską. Jej wzór świetnie współgra z gałązkami pojawiającymi się na papierze. 


Dodałam pędzel, nożyczki, szpulkę, kilka kwiatów, sznurek, wintagową wstążkę, koronkę, trochę kulek, które pomalowałam białą farbą i mgiełkami.


Wszystko ochlapałam białym i czarnym tuszem, i ostemplowałam stemplem z odręcznym pismem. 


Dodałam też wydruk logo spotkań i napis Rosy Owl "Moc życzeń." 



Zdjęcia mojej kartki zrobiła Agnieszka Pasieczny (Jej piękne prace możecie podziwiać TU). Dziękuję Ci kochana za nie. :*
 
Niesamowite jak te pięć lat zleciało. Każde spotkanie na Craft Wawie  jest wyjątkowe i już czekam na kolejne. :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Scrapowa praca z koronką" w APScraft


a także na wyzwanie "Kolory zimy" w scrapek.pl





Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i wizyty. Miłej niedzieli :)

23 komentarze:

  1. Piękna mediowa praca, wszystkie dodatki tworzą taką uroczą kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Niesamowite, cudowne dodatki, a wszystko fantastycznie skomponowane. Prześliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna praca:) przepiękne, delikatne chlapania i czarne akcenty, mistrzowskie użycie kulek,super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, przepięknie łączysz dodatki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolu, jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna :) Czarna ramka dodaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam cię bardzo serdecznie w ten zimny i mroźny dzień podziwiam twoją pracę jest bardzo piękna piękne pastelowe kolory praca tworzona prosto z serca czego chcieć więcej Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywnych pomysłów i ich realizacji

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kompozycja, pięknie dobrane kolory:)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że Twoje prace, to tylko chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. liczne ,delikatne kolory i motyw idealny też dla krawcowej :-) Fantastycznie wkomponowane nożyczki i szpulka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dla krawcowej też mogłaby być. :)

      Usuń
  12. Podziwiam talent do zrobienia takiego cudeńka. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna, idealnie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna praca, każdy drobiazg ma swoje miejsce :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna praca!!! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale delikatne subtelne kolory! EXTRA.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękna, mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...