niedziela, 11 lutego 2018

Ramka dla maluszka II

Witam!

Niedawno pokazywałam Wam ramkę dla Adasia, dziś kolejna, także dla chłopczyka. Tym razem postawiłam na inne kolory, które oczywiście narzuciło zdjęcie. ;)


Na papier w delikatne kropki z Galerii Papieru nakleiłam przez środek pasek papieru ozdobiony dziurkaczem brzegowym i pasek papieru w kratkę z kolekcji "Dom róż" z Lemoncraftu, a samo zdjęcie podkleiłam UHK-owym papierem w beżowym kolorze.


Pod zajęciem umieściłam na dystansach imię wycięte wykrojnikiem Marianne Design, a nad "rozwiesiłam" na sznurku dziecięce ubranka.


Dodałam kilka chmurek i gwiazdek, nawiązując motywem pojawiającym się na zdjęciu.



 Chmurki "podrasowałam" troszkę szarym promarkerem.


 Dzięki zastosowaniu dystansów, praca jest fajnie trójwymiarowa.


Ozdobione zdjęcie umieściłam oczywiście w ramce z szybką, by nie zniszczył go osiadający kurz. ;)



Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Miło jest czytać, że coś co się zrobiło komuś się podoba:*
Pozdrawiam Was cieplutko.

17 komentarzy:

  1. Cudne są te Twoje rameczki :) uroczy bobasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze maleństwo. Przepiękną oprawę dałaś temu zdjęciu. Całość w ramce cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Będzie cudna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna rameczka!!!. Ślicznie ją ozdobiłaś!!! Wspaniałe kolorki i detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka rameczka, taka to niepowtarzalna pamiatka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne rameczki tworzysz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca! Delikatna i urocza... :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, wyjątkowa pamiątka ze zdjęciem maluszka na długie lata:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca!
    Valentynkowe pozdrowienia ♥
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Ciebi za Twoje zdolności.Cudowna pamiątka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie, i te warstwy... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś prześliczną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dzidziula :) Przesłodki!
    Świetna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...