wtorek, 10 kwietnia 2018

Kartka dla kibica

Witam,

dziś kolejna osiemnastkowa inspiracja. Tym razem w wersji dla kibica Barcy.
Osiemnaste urodziny to wyjątkowe wydarzenie w życiu młodego człowieka. Mam nadzieję, że moja kartka spodobała się Albertowi. :)


Robiąc ją zainspirowałam się pięknymi pracami Ewy S. Jej blog pełen inspiracji znajdziecie TU. Ewciu, dziękuję Ci, że mogłam zaczerpnąć trochę z Twojej skarbnicy pomysłów na prace. :*
(inspirowałam się kartką)


Moja kartka ma formę z-fold. Nakleiłam na nią kilka elementów nawiązujących do futbolu i klubu, którego kibicem jest adresat kartki.




Dodałam też, wycięty kilkakrotnie napis "Spełnienia marzeń!", dzięki czemu wygląda od trochę bardzie przestrzennie.




W środku umieściłam życzenia i miejsce na wsunięcie banknotów. 


Kartkę zgłaszam na urodzinowe wyzwanie w Od A do Zet


oraz do zabawy "Ten dzień" w Bloom Craft

http://bloomcraft.pl/2018/04/09/wyzwanie-19-dzien/


Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i miłe słowa w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie. :)

16 komentarzy:

  1. Świetna, dla piłkarza to kartka- marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna karteczka dla fana piłki nożnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła! Ten herb tak zgrabnie wplotłaś w kompozycję, ja miałabym z tym spory problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka .Ciekawie wykonana.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z fajnym motywem przewodnim! Sama mam w rodzinie kilku fanów Brcy, więc czuję się zainspirowana ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka mój syn byłby zachwycony taka jako zagorzały footbolista dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka. Bardzo mnie zainspirowała. Dzięki za udział w wyzwaniu na naszym blogu. Życzę powodzenia i pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca, fajne wnętrze. Najbardziej podobają mi się chlapania, wykorzystanie motywu baniek i tłoczeń, ciekawe połączenie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...