wtorek, 24 kwietnia 2018

Tabliczki z imionami

Witajcie :)

Dziś kolejne dziecięce inspiracje - tabliczki z imionami.

Do ich zrobienia wykorzystałam biały papier czerpany, który stanowi bazę tabliczek. Jest on dość "plastyczny" i świetnie nadaje się na oklejanie. Nie załamuje się i nie strzępi przy bigowaniu.

 
Pierwszą tabliczkę, dla Neli, ozdobiłam baletnicą...




a na lewej stronie umieściłam konika i metryczkę do uzupełnienia.


Drugą tabliczkę utrzymałam w takiej samej kolorystce.

 
Imiona wycięłam ręcznie, każdą literę podwójnie, raz z kolorowego papieru i raz z białego. Nakleiłam je na tabliczkę za pomocą kosteczek dystansowych.


Tabliczkę ozdobiłam śpiącym misiem. Jego kontury, jak i kontury innych elementów na tabliczkach podkreśliłam szarym markerem.




Tabliczki już dawno powędrowały w świat i mam nadzieję, że pięknie zdobią drzwi lub pokój dzieci. 

Dziękuję Wam za ciepłe słowa i odwiedziny. Życzę spokojnego i twórczego tygodnia. :)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje tabliczki :) laleczka w sukienusi mnie zozbraja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze są te tabliczki! Będą piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe tabliczki i pięknie wykonane. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, są przepiękne, cudne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, these are sooooooooooo cute!!!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Just a hello, Wioletta! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze tabliczki. Robisz piękne ,rzeczy masz talent .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...