czwartek, 28 listopada 2019

V kartka świąteczna

Witam!
Dziś chcę Wam pokazać kolejną kartkę świąteczną, która zrobiłam wg kursu Gosi (kartka #4), w ramach zabawy „Christmas with LemonCraf".


Ostatnio lubię format DL i dodatku jest w jasnych kolorach, więc z przyjemnością robiło mi się tą karteczkę.
Na bazę z Rapakivi przykleiłam papiery z LemonCraftu. Dodałam lekką koronkę, przykleiłam obrazek w ramce z masy plastycznej. Musiałam ją nieco pomalować biała farbą ponieważ zauważyłam, że zmieniła, leżąc jakiś czas w pudełku, swój kolor. Czy Wam też ta masa ciemnieje? :(


 Obok umieściłam poinsecje zrobione z papieru czerpanego.


Przykleiłam też sporo gałązek i dodałam napis oraz "rozsypałam" w kompozycji złote półperełki. 


 


Czy Wy też bierzecie udział w wyzwaniu? Mam nadzieję, że tak, bo to nie tylko świetna zabawa ale też okazja do zrobienia kilku kartek. Może w ten sposób nie zabraknie mi ich w tym roku? ;)

Moją kartkę zgłaszam do zabawy „Christmas with LemonCraf"


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2807209109330609&set=gm.778564872580046&type=3&theater&ifg=1

Dziękuję Wam za wizyty i komentarze. :*
Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

19 komentarzy:

  1. Prześliczna jest. Myślałam o tym wyzwaniu, ale niestety czas nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję. :*
      Mam nadzieję, ze znajdziesz jednak chwilkę czasu by wziąć udział w tym wyzwaniu. Czekam na wieści. :)

      Usuń
  2. Piekna, bielusieńka :)az mi się za śniegiem zatęskniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję :*
      Ja też tęsknie, ale może lepiej niech zima nie będzie aż tak ostra jak zapowiadają. hehehe ;)

      Usuń
  3. Jest CUDOWNA! <3 Nie mogę się napatrzeć <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję, bardzo się ciesze, że Ci się podoba i dziękuję za mobilizacje, bo bez Ciebie kartek na święta w tym roku mogłoby nie być :*

      Usuń
    2. Powiem Ci, że po tych słowach przybyło mi parę cm wzrostu ;-)

      Usuń
  4. przepiękna karteczka:) ja już wszystkie zrobiłam i do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu, dziękuję :*
      Widziałam już wszystkie Twoje prace, są prześliczne. Mi została jeszcze jedna. Mam nadzieję, że zdążę. :)

      Usuń
  5. Prześliczna, delikatna karteczka! :) Ja też ostatnio maluję wyciski z masy, bo tak jak napisałaś, ciemnieją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :*
      Ja się nie spodziewałam, że aż tak pociemnieją. Nie jest to fajne, szczególnie gdy wręczona kartka straci na uroku po paru miesiącach. :(

      Usuń
  6. Piękna, zimowa, mroźna karteczka :)
    Tak, wyciski z masy mi pociemniały, chociaż nie te zrobione z oryginalnej masy MS. Tamte pozostały białe, a większość nowszych pożółkła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś dziękuję. :*
      Dokładnie tak jak Tobie, właśnie te inne pociemniały. Jak będę mieć chwilkę to wrzucę zdjęcie jaka jest ogromna różnica między masa MS a tą "obcą" po paru miesiącach leżakowania ;)

      Usuń
  7. O jejku , jaka ona śliczna:)Idę ten kursik obejrzeć , może też mi się uda zrobić takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała :*
      Koniecznie obejrzyj i rób! To świetna zabawa. Twoja karteczka na pewno będzie śliczna. :)

      Usuń
  8. Kartka jest fantastyczna i dzięki Tobie też zapragnęłam taką zrobić:) U mnie niestety też elementy z lekkiej masy zmieniają kolor na żółty:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że troszkę przyczyniam się do zachęcenia Ciebie do zabawy. Czekam na Twoją karteczkę. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...